מאמרים וטיפים איך להצליח באתר הכרויות, דייט, למצוא זוגיות ואהבה

בלוג | ראשי פרקים

מאמרים בנושא הכרויות


אחד הפלאים הגדולים בעידן האינטרנט היה פיתוח אתרי היכרויות. תארו לעצמכם, לפני כן, אנשים חשבו שזה בעייתי להכיר גם כשגרו באותה עיר. ועכשיו אפשר לתקשר ולפגוש אנשים, חברים ואפילו בני זוג מכל מקום בעולם! לכן, בעוד חלקם משתמשים בשירותי הכרויות וחיים חיים מלאים, מעניינים ומרתקים, אחרים רואים בהם בזבוז זמן מטופש ומבלים את חייהם על הספה עם חיית המחמד האהובה שלהם. רק אתם תחליטו לאיזו קבוצה להשתייך.

למצוא אתר הכרויות מתאים

דירוג אתרי הכרויות ואיכותם נעשה על פי הרבה פרמטרים. אתרי הכרויות שונים אחד לרעהו וניתן להשוותם אם הם משתייכים לאותה נישה ואזור גאוגרפי. אתר הכרויות מומלץ הוא אתר עם הרבה משתמשים רשומים, נוח וידידותי לשימוש ומתאים לנישה שלכם. לדוגמא, אתר המיועד לבני 40 פלוס מתאים יותר למי שמחפש קשר רציני מאתר הכרויות לקשר דיסקרטי, אלה אם כן אתם בחורה שמחפשת ספונסר, מאהב או מאהבת מחוץ למערכת הנישואים שלכם.
לעומת זאת, אתר אחר יכול להיות יותר ידידותי וצעיר יותר וסביר להניח גם כי יצבור יותר משתמשים בהמשך. לכן, בין אם זה הרשמה חינם או בתשלום, מומלץ להירשם לכמה אתרי הכרויות במקביל.
אתרי הכרות מומלצים ואפליקציות הכרות מומלצות הן אלה, אשר קודם כל עונים על הדרישות האישיות שלכם המתאימים לכם לפי נישה, זהות מינית, גיל, מקצוע, שפה, קהל, שפת ממשק, נוחות וידידותיות הממשק וכד'. דבר שני, אליכם להחליט איזה סוג אדם אתם מחפשים ועל פי איזה קריטריונים. עשיר, ספורטיבי, חכם, יפה ואולי כל זה יחד? ישנם הרבה סוגי אתרים אפשר לסנן גם לפי נישת האתר. למשל, אתר הכרויות לסטודנטים או אתר הכרויות הייטק, הכרויות לבני 40 פלוס, הכרויות לנישואים, הכרויות לקשר דיסקרטי, הכרויות לקרייריסטים, הכרויות לעשירים, הכרויות לצעירים, הכרויות למבוגרים, הכרויות לאקדמאים וכו'.
אתרי הכרויות ללא דואר אלקטרוני או ללא הרשמה כלשהי בכלל בדרך כלל לא מומלצים מפני שכשאין אפשרות לאמת משתמש לפחות באופן חלקי. הסיכוי שהנרשם הוא מתחזה גבוהים יותר.
כדי להכיר בחור או להכיר בחורה רצוי להירשם לאתרים המאמתים אימייל משתמש ו/או מספר הטלפון ובוחנים ומסננים תמונות פרופיל. אתרים ללא דמי מנוי מאפשרים אמנם שימוש חלקי באתר ובדרך כלל גובים תשלום עבור הרחבת אפשרויות השימוש.
הרבה נשים שואלות איך למצוא גבר נורמלי. להכיר גבר, להתחיל קשר רציני. שתהיה אהבה ואז, הוא יציע לך להתחתן איתו. זהו חלומן של הרבה נשים ונערות. איך אין הדבר פשוט כל כך. אמנם יש הרבה מקומות להכיר בנות ובנים אבל איך מוצאים אהבה?
להמשך קריאה...
תגיות

איך להכיר נשים

כיום, היכרות עם אישה שמצאה חן בעיניכם, לא קשה באופן כללי. יש המון אפשרויות לפנות אליה, העיקר הוא לנחש את מצב הרוח ולהמשיך אך ורק ממצב זה.
למעשה, התקרבות לנציגי המין היפה לא כל כך מסובך. יש לדעת כי (על פי הצהרות רבות של פסיכולוגים) נשים פתוחות מספיק לתקשורת והיכרות נוספת לא תפריע לה כלל. עם זאת, יש לזכור כי אנו הגברים חייבים לעשות את הצעד הראשון. הכרויות עם נשים ישראליות, נשים רוסיות, אתיופיות או פיליפיניות כנ"ל לגבי נשים יפות, חכמות, ספורטיביות, לכולם יש בערך את אותן הדרישות. אישה זו אישה, להצליח עם אישה מצריך ידע וסבלנות. כמובן שמראה חיצוני טוב לגבר לא יכול להזיק.
דבר ראשון שחשוב להתחיל ממנו הוא לשאול את עצמכם שאלה: "למה?" כלומר, בשביל מה בעצם, אתם מנסים להכיר אותה?
יש לכך שלוש אפשרויות: לבלות זמן בנעימות, להוכיח משהו לחברים או, סוף סוף, לבנות איזשהו קשר אמיתי עם חברה חדשה. בשני המקרים הראשונים ההיכרות היא קצרת מועד ופסיכולוגים בטוחים כי שאחרי מספר חודשים לא תזכרו אפילו את פניה של האישה עמה הכרתם. כמובן, ישנם יוצאים מן הכלל.
להלן כמה סימני משיכה אצל נשים המאותתות כי הליבידו הנשי התעורר ביחס לגבר:
  • אופן צורת תנוחתה מבליט את החזה שלה
  • סומק קל על הלחיים
  • ניצוץ בעיניים, עישונים מורחבים ונפנוף בריסים
  • מבט מושפל למחצה או נופל לעתים קרובות על שפתיו או אצבעותיו של בן שיחה
  • היא מלטפת באופן לא מודע את שערה, את צווארה
  • בולעת רוק, נשימותיה נעשות תקופות יותר
  • פותחת את כפתורי החולצה העליונים
  • קולה מתמוגג
להמשך קריאה...
תגיות

איך להכיר גברים

כל אישה רוצה להיות מאושרת, כל אישה, ללא ספק, ראויה לאושר. לא נראה כי זה כל כך קשה להשיג. אחרי הכל, אם חושבים על זה, אישה לא צריכה הרבה כדי להיות מאושרת, אולי כן. אבל אפילו הדבר הקטן הזה, אושרה אמיתי של האישה, לצערנו, כמעט תמיד חסר לה. יש נשים המחפשות גבר חתיך וסקסי, לפחות בגיל צעיר. איך ברור מאליו שלמען האושר, אישה זקוקה לגבר שאיתו תוכל להקים משפחה, ללדת ילדים, לצייד את "הקן" שלה ולפגוש את הזקנה בשלווה. זה לא רק רצון הגלום בכל אישה רגילה - זהו הצורך הטבעי שלה.
להלן כמה סימנים להתעניינות הגבר:
  • נוגע בשערו, מסרק את שערו
  • מתעסק עם עניבה
  • אם יושב לי האישה, ייתכן כי ברכו תלחץ מול ברך האישה, או בוהן הרגל נוטה לעברה
  • אם במהלך שיחה הוא שואף להתקרב, סימן מובהק להתעניינות בבת שיחתו
  • נשען ליד על הכיסא או מעקה - סימן בתת מודע, לדחף לחבק אישה
  • נוגע באקראי בידה
  • ידיים על המותניים, האגודלים בכיסים או מאחורי החגורה - דגש על איברי המין, סימן מובהק שהוא חווה משיכה מינית
להמשך קריאה...
תגיות

מפגשי פנויים פנויות להכרויות - ספיד דייט

למעשה, אפשר להכיר כמעט בכל מקום. העיקר שאתם עצמכם צריכים להיות ידידותיים, חייכנים ופתוחים להכרות, כך שגברים או נשים שממש יתעניינו בכם יתקרבו אליכם ויפתחו שיחה. ישנם מקומות מסוימים בהם הסיכוי לפגוש אדם ראוי גבוה יותר מאשר באחרים. הדבר החשוב ביותר הוא לא לשבת בשקט, אלא לנסות להרחיב את אופקיכם ומעגל המכרים שלכם.
הרצון לפגוש ולמצוא את אהבתכם הוא צורך וערך טבעי בחייו של כל אדם. מי שמבין זאת ועושה צעדים בכיוון זה כבר ראוי לכבוד.
ספיד דייטינג (Speed Dating) היא אחת השיטות להיכרות. דייטים קצרים, באתו הערב ובאותו המקום. מספר הדייטים יכול להיות בין 5 ל-50 או יותר, תלוי גם בכמות המשתתפים באירוע. ייתכן ותהיה קיימת חלוקה לקבוצות, למשל לפי גילאים, העדפות מסוימות. כמובן שהנכם יכולים לחוש בנוח ולקחת פסק זמן בכל רגע.
ספיד דייט מיועד לאירוע לרבי משתתפים המאורגן בדרך כלל בסביבה נוחה, עם כיבוד, שולחנות ומוזיקת רקע מתאימה. המפגש מנוהל כך שלכל גבר ואישה תהיה אפשרות לשיחת הכרות ביניהם למשך כמה דקות ולאחר מכן להתחלף עם משתתפת או משתתף אחרים. המשתתפים מסמנים את התרשמותם לאחר כל דייט. לאחר האירוע, אם שני המשתתפים מצאו חן אחד בעיני השני וקיים רצון הדדי בין שני הצדדים להמשיך, מנהל הקבוצה דואג ליידע אותם ולהחליף טלפונים.
זו חוויה חיובית חדשה וחווית חיים ייחודית. נסו להירגע, להנות ולהגיע עם רגשות חיוביים. כבדו כל אחד מהמשתתפים באירוע והכי חשוב תהיו עצמכם. תביעו את האינטרסים ואת האהדה שלכם וכבדו את הדעות וההשקפות של אנשים אחרים. במקרה זה, יש משקל רב ל רושם ראשון חיובי בדייט, שכן זה יקבע עם תפגשו לדייט שני ביניכם.
משוב, הוא המפתח למערכות יחסים מוצלחות במשפחה ובעסק. באיזו תדירות שומעים: "אתה בן אדם טוב, אבל אני לא אלך איתך לדייט"? ואנחנו נשארים עם סימני שאלה: מה בדיוק לא בסדר? בערבי היכרויות ספיד דייטינג, במידה ולא הלך לכם בערב ראשון, תכלו ללמוד מזה רבות ולקבל משוב כדי לגלות מהן הנקודות החלשות והחזקות שלכם ולהעלות את הסיכויים שלכם בהכרויות.
תגיות