שידוכים והכרויות בעידן המודרני

עצות לשידוך מוצלח שרווקים צריכים לדעת

כולנו מייחלים למצוא אהבה האמיתית האחת והיחידה מהר ובקלות. אך הדבר לא פשוט כל כך. בג'ונגל של ההכרויות המודרניות, הרבה מאוד גברים ונשים לא יודעים אפילו מאיפה להתחיל. יש אתרי הכרויות, שדכנים, שדכניות, משרדי שידוכים, הכרויות מהירות, מסיבות, מועדונים ואפליקציות. ובכל זאת, עם כל כך הרבה אפשרויות, מדוע אנו עדיין מתלוננים כי שידוכים והיכרויות נהיו יותר מאתגרות ותחרותיות מתמיד?
כדי להוסיף מעט אופטימיות והדרכה לקראת יום האהבה, הנה כמה עצות לרווקים ורווקות הנאבקים לקבל תשובה לשאלה בסיסית: איך מוצאים אהבה?

שידוכים, היכן מחפשים?

היו פתוחים למספר אפשרויות בחיפוש אהבה. אפשר לבחור באתרי הכרויות ובמקביל להשתמש בשירותם של השדכנים, שגם הם ללא ספק יכולים לתרום להרחבת מעגל ההכרויות למציאת שידוך נהדר ואהבה. צריך להצליח פעם אחת בלבד. אף פעם אי אפשר לדעת מאיפה השידוך שלכם יבוא.

אם אתם רוצים דייט שני

אם לא התאמנתם בהיכרויות ואין לכם הרבה ניסיון, יתכן שתהיה לכם נטייה להצהיר על תנאים עתידיים כגון "אם תרצי, הייתי רוצה לעשות זאת שוב..." אל תעשו זאת. פשוט תהיו ברורים לגבי רצונכם ותגידו: "זה היה כיף גדול, אשמח לראותך שוב..." הביטחון מושך להפליא ויקל על הדייט שלכם לבקש או להסכים לצאת אתכם שוב.

תפסיקו לחשוב על חבר הנפש שלכם

המושג "חברות נפש" הינו מכשול עבור הרווקים. פשוט צאו לשם ופגשו אנשים חדשים. ראו לאן האינטראקציות והרגשות ייקחו אתכם. שמרו בזיכרונכם, מה מצאתם כמושך ומה לא בכל דייט. מציאת המקבילה שלכם היא תהליך איטרטיבי. בסופו של דבר, ככל שאתם תלמדו על עצמכם יותר ולמי אתם מתאימים תוכלו למצוא את עצמכם מהר יותר במערכת יחסים מאושרת, במיוחד אם תפסיקו להיאחז באידיאל בדיוני שמעסיק את מוחכם.
לעתים קרובות, האהבה מתרחשת כשהכי פחות מצפים לה. אולי עם מישהו שלא דמיינתם אפילו, כי יוכל להיות השידוך שלכם. אל תיתנו לרשימה ארוכה של "כישורים נדרשים" למנוע ממכם למצוא את האושר.

אל תהיו נידונים לרווקות

לעיתים קרובות, אהבה עלולה להופיע בפניכם בחבילה לא צפויה. מבחינה פסיכולוגית, תהיו תמיד אופטימיים שהאהבה תגיע אליכם וזו לא שאלה של אם אלא מתי. פרפרים הם בדרך כלל סימן לא רצוי בשלב מוקדם של מערכת היחסים, כשהבטן שלכם (פחד או חרדה) אומרת, כי משהו אי שם כבוי ושאתם צריכים להסתובב לצד השני. תנו לפרטנר שלכם, שאין לו דגלים האדומים, מספר דייטים לפני שאתם משליכים אותו לבריכה. לעתים קרובות נוכל לחזות בקסם, שיתרחש אחרי הדייט השישי.
כדי למצוא אהבה, צריכה להיות לכם תוכנית הכרויות פרקטית שהיא מהנה וגם ניתנת לביצוע ואז, לנקוט בצעדים יום יומיים בכיוון זה.

דמיינו את המנשר הרומנטי שלכם

עצה טובה גם לגברים וגם לנשים בכל גיל היא לעלות על הנייר את החזון האישי שלכם, המציג את סיפור האהבה האידיאלי שלכם. בסופו של דבר, תהליך בנייתו של המניפסט הרומנטי האישי שלכם יכול להיות מאוד מהנה ומתגמל. התחילו בצירוף תמונות, ציטוטים, מזכרות וגלויות של יעדים מיוחדים או אתרי נופש שאתם חולמים לבקר עם בן / בת הזוג שלכם.
המשיכו את סיפור היצירה באמצעות דימויים על זוגות רומנטיים, על טבעות נישואין, דברי אהבה והוקרת תודה שמדברים לליבכם. אם תתמקדו בפלייר שלכם, תדמיינו את המאפיינים החזותיים החשובים של בן / בת הזוג שלכם לעתיד, סטטיסטית, הסיכויים שאדם זה ייכנס לחייכם יעלו בהרבה. אחרי הכל, זה מבוסס על חוק המשיכה.

התחילו עם להיות שבעי רצון עם עצמכם

קל לומר את המילים "אני רוצה להיות בזוגיות אוהבת". אבל מה אתם עושים למעשה כדי למצוא מערכת יחסים טובה? באילו פעולות אתם נוקטים לאחר אמירת מילים אלה? להגיד ואז לנקוט בפעולה כדי שזה יקרה זה כבר משחק אחר לגמרי. כולנו מכירים את האמרה: כדי שיהיה לכם חבר טוב אתם צריכים להיות חבר טוב.
הדבר תקף גם כאן. כדי לזכות באהבה, אתם חייבים להיות בן אדם אוהב. לפנות לאתרי הכרויות המקוונים, ליצור קשר עם מישהו ואז להפנות את מבטכם הצידה ולאפשר לכדור ליפול. זה לא יעבוד. עם גישה זו ולטיפוסים עצלנים או צבועים, אין מה לתהות מדוע אינם מצליחים למצוא מערכת יחסים. זה יהיה מרשים כשתפסקו להתלונן ובאמת תהיו אותו אדם שאתם רוצים למצוא.

אל תאפשרו לרשימה ארוכה של כישורי תנאי למנוע ממכם למצוא אושר

קחו צעד אחד אחורה והביטו קודם על עצמכם. קל מאוד להמציא רשימת "מוכרח-שיהיה" שאתם רוצים בשותף שלכם. אבל, לפני שתצליחו למשוך מישהו שבעל כל התכונות הללו, עליכם לוודא שיש לכם אותן בעצמם. האם גם אתם אותו סוג אדם אשר "ההתאמה המושלמת שלכם" תרצה לצאת אתו? אם לא, אל תהיו נבוכים. פשוט תתחילו לעבוד על זה. זאת תהיה מסימה בלתי אפשרית למצוא שידוך מושלם עד שלא תרגישו מרוצים עם עצמכם לחלוטין.