רושם ראשוני טוב

התרשמות ראשונית טובה בדייט הראשון

  • איך לעשות רושם טוב בדייט ראשון?

    דייטים ראשונים אמורים להיות מרגשים. אבל איך אתם נמנעים מלנפנף את השורות שלכם? במאמר זה, אנו נציץ כיצד ניתן לעשות רושם ראשון טוב בדייט ראשון.
    יציאה לדייט מרגיש לפעמים כמו מבחן קבלה. מרגישים תערובת של עצבים, התרגשות ואפילו פחד אימים. אתם רוצים להרשים את הדייט, אבל מודאגים מהשיער שלכם ואם יצא לכם להגיד משהו מצחיק. יתר על כן, מה אם הוא לא נראה כמו בתמונה שלו? ומה אם הוא אפילו לא יופיע?
    כמו בכל דבר בחיים, רשמים ראשונים בדייט חשובים. אם תצליחו להרשים אותו בגדול, מי יודע לאן זה יוכל להוביל? כדי לוודא שאתם תהיו בטוחים ככל האפשר, להלן כמה טיפים איך לעשות רושם טוב בדייט הראשון.
  • תכננו מראש כמה נושאים שאפשר יהיה להעלות בשיחה

    תכנית מספר אחת היא לוודא שהדייט שלכם ידע שאינכם משעמים. אתם רוצה להשאיר רושם שאת בחורה (או בחור) שיש לה דברים לומר. אתם יכולים לנהל שיחה, ולדבר על מספר נושאים מגוונים. עם זאת, בדייט ראשון, עצבים יכולים לפעמים לתעתע בנו עד כדי כך, שלא נצליח לחשוב על מה לדבר. הלשון נקשרת והשיחה מדרדרת לפלחים של שתיקות.
    "הממ ..."
    כדי לוודא שזה לא יקרה לך וכדי לעשות רושם ראשון חיובי בדייט הראשון כדאי להכין מראש מועד כמה נושאים לדבר עליהם. אז בכל פעם שהשיחה הולכת לגסוס, אתם יכולים לשלוף אחד מנושאים המעניינים האלה ולהחיות מחדש את העניינים.
  • תמיד להיות חיובי

    אתם יוצאים לדייט ראשון, לכן אתם אמורים להרגיש חיובי, נכון? אם לא, ונראה שאתם לא מצליחים לגייס את הוויברציות החיוביות האלה, חשוב שתעשו זאת. הדרך קלה להשאיר רושם ראשוני שלילי בדייט היא על ידי היותכם מצוברחים שלא מפסיקים להתלונן.
    תארו שאם תמצאו את עצמכם מתלוננים על העבודה שלכם, המשפחה ועל כל החיים בפני הדייט שלכם?
    אז איך לעשות רושם ראשוני חיובי בדייט ראשון? אחרי שעברתם את מפתן דלתכם, מהצעד הראשון לכיוון הדייט אל תשכחו את האופטימיות ותאמצו גישה חיוביות. היו חייכניים, שמחים ומרתקים. זוהי הדרך הטובה ביותר להשאיר רושם נהדר בדייט הראשון.
  • הרחיקו את הטלפונים שלכם

    דרך ממש קלה להשאיר רושם ראשוני גרוע היא להיות מחובר לטלפון שלכם לצמיתות. בין אם אתם סתם בודקים או עונים להודעות לעיתים קרובות, זה אומר שאתם לא באמת מעוניינים וקצת גסי רוח.
    אחד הטיפים השימושיים כיצד לשדר התרשמות ראשונית טובה בדייט ראשון הוא לשים את הטלפון בצד. אל תתנו לו להסיח את דעתכם.
  • אל תדברו על האקס שלכם

    האקס שלכם בדיוק התקשר אתמול בלילה ורצה לדבר? ספרו זאת לחבר הכי טוב שלכם. אל תתפתו להעלות את זה בדייט הראשון שלכם. להזכיר את האקסית שלך משמע כי עדיין יש לך תחושות אליה ושעדיין לא ממש התגברת על ה זוגיות הקודמת.
    לא מומלץ גם לבקר את האקסית שלך או לנסות להצדיק ולבסס את התענות שלך בנושא, מדוע? כי הדייט שלך עלולה לחשוב שגם היא צפויה לסבול גורל זהה בעתיד!
  • אל תכנסו לבעיות שלכם

    לפעמים, זה יכול להיות ממש מפתה להיפתח ולספר על הבעיות לדייט שלנו, במיוחד אם אנו מרגישים שהם מאזינים טובים והרגע מתאים. אבל רק בגלל שהדייט מוכן להקשיב, זה לא נותן לנו אור ירוק. הדייטים הראשונים אמורים להיות מהנים. הם תקופה רגוע של ה"הכרות ביניכם".
    לכן, הטיפ הנהדר הנוסף כיצד לעשות רושם טוב ב דייט ראשון הוא לשמור את הבעיות והדרמה למועד מאוחר יותר. אחרת, אתם תשדרו את הרושם שמה שאתם באמת צריכים זו לא מערכת יחסים אלא מטפל.
  • התייחסו לדייט כאל חבר

    המלכודת בה הרבה אנשים נופלים בדייט הראשון היא בלהיות מנומסים מדי. האם יש דבר כזה? כן!
    בזמן שאנחנו דואגים להרשים את הדייט שלנו, ניתן לאבד בקלות את הפרספקטיבה ולשכוח את מי שאנחנו באמת. אנו שוכחים להתנהג בטבעיות, לפלרטט, להקניט. ואם נהיים מנומסים יתר על המידה, נשלפות גם מחמאות רבות מדי. כל זה יכול להיראות מלאכותי ולהעיק.
    אחד הטיפים הטובים, כיצד לעשות רושם טוב בדייט ראשון הוא פשוט להיות עצמכם. התנהגו כאילו הדייט הוא החבר שלכם. התגרו בו קצת. השתחררו.
  • אל תנסו לשנות את הדייט שלכם

    תזרמו, קבלו את הדייט שלכם כמו שהוא. נסו למצוא את התכונות הטובות בדייט שלכם. איינשטיין פעם אמר "כל האנשים גאונים, אבל אם תשפטו את הדג על פי יכולתו לטפס על העץ, הדג ירגיש טיפש כל שארית חייו".
  • התאמנו בכישורי ההקשבה שלכם

    חושבים שאתם מאזינים טובים? באמת ובתמים?
    או.קי. אבל אם אתם לא כל כך בטוחים בכך, עליכם לעבוד על כישורי ההאזנה שלכם לפני יציאתכם לדייט ראשון. רבים מאתנו טובים בשמיעה, אך מעטים טובים בהאזנה. הקשיבו היטב אך אל תראו מהורהרים או ביקורתיים מדי. כאשר אנו מקשיבים למישהו באופן פעיל אנו נותנים לו את מלוא תשומת הלב. מניחים את הטלפונים שלנו בצד, שואלים שאלות ועונים באופן רלוונטי על סמך מה שנאמר זה עתה.
    כישורי האזנה טובים ועיבוד מידע נכון ומהיר חשובים במיוחד אם הנכם מעוניינים לעשות רושם ראשוני טוב בדייט הראשון. לא מספיק להמתין עד שהדייט יסיים את דבריו. תשדרו לדייט שידע כי אתם מקשיבים לו, מתעניינים ומתייחסים לדבריו ולא רק מחכים עד שהוא יסיים לדבר כדי שאתם שתוכלו שוב להתחיל לדבר.
    שאלו שאלות והתעניינו בו. אל תיפלו למלכודת ההפוכה, תובילו קצת, תוסיפו פלפל לשיחה ואל תתפתו אחר האפשרות להפוך את שיחה רק על אודותיכם, אז הדייט שלכם יתעניין בכם יותר וירצה לדעת אליכם יותר.
  • על בסיס מה שקראתם, תכלו תמיד להוסיף, לשפר ולחדד את יכולתכם לעשות רושם טוב בדייט הראשון.

  • דייט ראשון הוא פגישתכם הרשונה ובעל חשיבות רבה, הוא למעשה כרטיס כניסה לדייט שני. דייט ראשון הוא מעין סימן שעברתם את המחסום, הרושם הראשוני הצליח. כעט, אפשר לומר כי נפתחה בפניכם הזכות לשלב הבא במערכת היחסים ביניכם... וזה כבר נושא למאמר אחר.
  • הישארו שמחים ומאושרים!