למצוא זוגיות

אך מוצאים זוגיות, למצוא זוגיות לחיים, זוגיות ואהבה

  • בדידות היא הנגע והקללה של העולם המודרני. איך אנשים יוצרים הזדמנות, פוגשים את האחד או היחידה ומפתחים מהכרות חולפת מערכת יחסים רצינית?
    אנשים רבים עושו טעויות שמובילות לאכזבות עמוקות, לאחר שתרו בחיפוש אחר שותף. אנחנו נחלוק את הניסיון שלנו על איך להימנע מטעויות כאלה.
    • העיקר
      הכלל העיקרי הוא לא להסתיר את הכוונות שלכם. רבים (במיוחד נשים), מחשש להפחיד את השותף, בכל דרך מתייחסות בבוז לאפשרית של כבלי הנישואים. זו היא טעות גדולה, כי ישנם מיליוני אנשים המחפשים קשר רציני, שותפות למערכת יחסים ארוכה או משפחה. לכן, אם תזהו מיד את מטרותיכם, תוכלו לחסוך זמן ולסלק את אלו שמחפשים הרפתקאות.
      החוק השני הוא להחליט כמה זמן אתם מוכנים לחכות. ובכן, אם אתם מוכנים ל"משחק ארוך". אחרי הכל, תריסר פגישות לא מוצלחות יתישו אותכם רגשית ויחזקו את הדעה שלא נותרו שותפים ראויים בעולם. אז חפשו ותשיגו פגישות רק עם אלה שבאמת נחמדים אליכם ומעניינים.
      החוק השלישי הוא לא לטעות בבחירת מקום המפגש.
      לבסוף, החוק הרביעי, תהיו עצמכם, רבים ישקלו זאת כבנאליות. עם זאת, לא ניתן להתעלם מזה. אם אתם לא אוהב מסיבות, אין צורך להעמיד פנים. אל תזרקו סתם את הכסף והזמן שלכם, במיוחד, אם אין לכם הרבה. במוקדם או במאוחר, העמדת הפנים יוצאת לאור.
    • טכניקת הכרויות
      במציאת קשר רציתי תפקיד חשוב מגלמת בחירה נכונה של מקום בו מחפשים והשיטה בה נוקטים.
      ידוע כי בעולם המודרני אנשים מוצאים זוגיות באינטרנט או בדרך הישנה.
    • אופליין הישן וטוב
      אפשרויות קלאסיות להכרויות, לדוגמא:
      שיעורי ריקוד. בכיתות הריקודים יש בדרך כלל הרבה בנות, ואילו עם רקדנים-גברים יש לעתים קרובות "גירעון".
      אתם יכולים לערוך היכרות בחדר כושר, להרים משקולות או לעשות שפגט. גם יפה וגם שימושי!
      אפשרויות טובות נוספות הן: סדנאות, הרצאות, כל מיני קורסים, שיעורי דרמה, מוזיקה, אמנות וכו'. היתרון הברור של שיטה זו הוא האינטרס המשותף בנושא הנבחר.
      עוד דרך נהדרת היא פסטיבלים וקונצרטים בחוץ. תמיד אפשר להציע לזר או זרה נחמדים לשוחח על הדשא.
      לאנשים תכליתיים ושאפתנים, אחד המקומות הטובים ביותר לפגוש הוא אימון עסקי.
      לצאת דרך מועדונים התנדבותיים - סימן טוב כשלעצמו ואפשרות למי שתכונות של אדיבות והיענות חשובים במיוחד.
      אבל הטכנולוגיה החדשנית ביותר של דייטים לא מקוונים היא מועדוני דייטים מהירים. הפגישות שם נערכות כדלקמן: הבנות ממוקמות בשולחנות בבית קפה, אליהם במשך כל הערב, מתיישבים הגברים. לכולם יש בדיוק 10 דקות לשוחח. כשהזמן אוזל, האביר מפנה את מקומו להבא. בסוף האירוע, המשתתפים ממלאים שאלון, המעיד עם מי הם רוצים להמשיך לתקשר ואם האהדה תואמת, המנהל מארגן את חילופי פרטי הקשר.
    • דייט דרך אונליין
      הדרך הקלאסית למצוא זוגיות דרך האינטרנט היא לבקר באחד מאתרי הכרויות. להירשם, ליצור פרופיל, לגשת לפרופילים של משתתפים אחרים ולתקשר איתם. ליחסים רציניים, מומלץ לבחור אתרים בתשלום, אם כי גם באתרים ללא תשלום, או אתרים ללא דמי מנוי אפשר למצוא פרטנר אך צריך להיות יותר סלקטיבי.
      אם מישהו אינו מרוצה מהפרסום והחשיפה הקשורים לרישום באתר הכרויות, ניתן למצוא קבוצה לטיול בפארק, הליכה לתיאטרון או לקולנוע או להשתתף במשחק כדורגל.
      כמו כן, אפשר למצוא דייטים גם דרך ברשתות חברתיות.
      בערך באותו אופן, אתם יכולים להשתמש במסנגרים, המאפשרים בתקופת הכרות ראשונית "הקשה" למנוע תקשורת פנים מול פנים.
    • הנך חמוש אם הוזהרת
      עם כל היתרונות והפרספקטיבה בהכרויות אונליין דרך אתרי הכרויות והשירותים שהם מספקים, הכרחי לזכור כי אותם הכלים יכולים לשמש גם רמאים ונוכלים. לכן, חשיבותה של אבטחה אישית באינטרנט בחיפושים אחרי שותף הופכת להיות מאוד משמעותית.
      אז אחרי שהתחלת להתכתב ורגשות מופיעים, למכותב שלכם פתאום יש "מזל רע", אשר, כפי שמתברר כי רק אתם יכולים לעזור לו והסיוע המתבקש כרוך בהעברת סכום כספי. במצב זה, כדי לקרר את הרגשות שלך, חושב - אם היית במצב דומה, היית מבקש עזרה מחבר וירטואלי?
      תרחיש אחר של הונאה - כאשר הרמאי, שהתחזה לאדם עשיר ומצליח, מביא רצון לתת לכם למתנה יקרה, אבל בגלל כמה קשיים בירוקרטיים "לא יכול לשלם את המשלוח" או מכס. כמובן, כלאחר התשלום המתאים מצדכם, "המחזר" נעלם.
      כדי לא ליפול בפח של רמאים, היצמדו לחוקי עבודה פשוטים אך אמינים:
      • לא מתקשרים עם אדם שהוא רק תמונה ונמנעים מפגישה אישית או שיחת וידאו
      • לא יוצרים קשר עם אנשים שהחשבונות שלהם נוצרו לאחרונה, זה מנהג נפוץ של רמאים
      • הפסיקו את הדיאלוג ברגע שמתחילות להתעורר "בעיות כלכליות" לאחר התכתבויות רגשיות
      • ודאו כי עמיתכם מראה את התמונה האותנטית שלו. למטרה זו אפשר לערוך חיפוש באינטרנט - ייתכן שהתמונה שהעלה או שלח פשוט נגנבה
      • פרופילים עם 2-3 תמונות יותר אמינים. למתחזה, קל יותר למצוא באינטרנט תמונה אחת מאשר כמה תמונות מאותו האדם
      כמו כן, כשמחפשים זוגיות ואהבה דרך האינטרנט, בתחילת הקשר, אין צורך לספק מידע אישי רחב לאדם לא מוכר, ובמידה ותחליטו להיפגש לדייט, הכרחי לערוך את הפגישות הראשונות במקומות ציבוריים הומי אדם.
      יישום עקרונות וחוקים פשוטים אלה, במוקדם או במאוחר, יעזרו לכם להתגבר על הבדידות ולארגן את חייכם האישיים!

סימנים של מערכת יחסים לכל החיים

לא פעם, תוהים הפסיכולוגים לגבי היסודות העמוקים עליהם נשענים נישואים מוצלחים. יכולים להיות המון אלמנטים ליציבות, לשם כך בכלל לא נחוצות ארוחות ערב קבועות לאור נרות או היעדר מחלוקות ומריבות. להלן כמה מרכיבים לאיחוד מצליח.

לעיתים קרובות אתם חושבים על בן זוגכם בהיעדרו

הפסיכולוגים אמריקאים מאוניברסיטת סטוני ברוק, שראיינו 300 זוגות נשואים גילו כי, "ככל שאנו חולמים לעיתים קרובות יותר על בן זוג כשהוא לא איתנו, כך אנו אוהבים אותו יותר", זה נכון במיוחד לגברים מאוהבים: הם מתגעגעים במיוחד לבת הזוג שלהם ומחכים לחזרתה.

אתם שמחים על החדשות הטובות בחייו זה של זה

איך הייתה הפעם האחרונה שהגבת לשינויים חיוביים בחיי בן זוגכם? ככל שהפגנתם התלהבות רבה יותר, כך גם סיכויו של הקשר הזוגי שלכם מתעצמים יותר עם הזמן. התגובה הקונסטרוקטיבית כביכול לקבלת העלאה בתפקיד היא כדלקמן: "מעולה, אהובי! ידעתי שתצליח, כי אתה עובד מצוין " או "את בעלת כישרונות מדהימים".
תגובה הרסנית - "אז מה, עכשיו תישאר עוד יותר במשרד?". באופן לא מפתיע, אנשים התומכים בבני זוגם נוטים יותר לחגוג יחד את חתונת הזהב.

לשניכם חברים

הרצון לבלות את כל הזמן הפנוי עם בן / בת הזוג לא עוזר לנישואין, ההצהרה "אתה הכל בשבילי" הופכת להיות נטל גדול מדי עבור המחצית השנייה. אפשר לכנות זאת "המודל המשפחתי החונק". באופן אידיאלי, לכל אחד מבני הזוג צריך להיות מרחב אישי משלו, חברים, תחביבים ועיסוק בחיים.

יש את אותן הבדיחות שמשעשעים אתכם

ההומור הוא "חומר סיכה" של אהבה רומנטית. היכולת לצחוק בחברתו זה של זו, כמו גם את השפה ה"סודית" מביטויים וכינויים שובבים, מקרבים ותומכים בהבנה הדדית.

אתם חולקים את חובות הבית שלכם באופן שווה

מחקר שנערך הראה, כי: חלוקה הוגנת של מטלות הבית במקום השלישי ברשימת הגורמים הקובעים נישואין מאושרים, לאחר נאמנות ומין טוב.

אתם אוהבים לפגוש יחד חוויות חדשות

טיולים "זוגיים", ספורט אתגרי, טיולים בדרכים וכו' יכולים, במידת הצורך, להפיג את השעמום ולקחת את חיי המשפחה לרמה חדשה.

מגורים משותפים אינם דומים לרכבת הרים

בנישואים עם אוריינטציה משותפת בדרך כלל שוררת שלווה והרמוניה ובעיות מתעוררות כשמתרחשת הפרדה מאולצת. אלה האיחודים התואמים ביותר.
במקרה בו ראיינו יותר מ-400 זוגות, הגיעו למסקנה, כי ישנם 4 סוגים של מערכות יחסים: קונפליקטואלית, מעורבת חברתית, שיתופית ודרמטית.
הקונפליקטים - רבים כל העת ובאותה הקלות משלימים, פחות או יותר מסתדרים עם עליות ומורדות רגשיות.
זוגות מעורבים חברתית - מביטים לאחור על משפחתם הקרובה ועל דעותיהם ומערכת היחסים ביניהם נשלטת ברובה מבחוץ.
דרמטית - מועדים לגילויי רגשות קיצוניים ועוברים במהירות מאהבה לשנאה. מערכות יחסים כאלה מתפרקות לרוב.
הברית חזקה ביותר היא - שיתופית.

אתם יודעים להתפייס

הסימן העיקרי למערכת יחסים בריאה הוא היכולת למצוא שפה משותפת לאחר מריבה. מה שמאחד את הזוגות המאושרים, שהם נותנים לבני זוגם להבין, כי גם בעיצומה של מריבה הם מקשיבים להם. הם רגישים לרגשותיהם זה של לזו, יודעים לבקש סליחה ולמצוא את המילים המרגיעות הנכונות.