הכרויות בתל אביב, דייט בתל אביב, ספיד דייט בתל אביב, מסיבות פנויים פנויות בתל אביב, מקומות לדייט תל אביב

הכרויות ת''א

הכרויות בתל אביב

עשית צבא! עשית תואר (לאו דווקא, אולי את עוד באמצע...), אולי בעצם, את בכלל לא הולכת על השכלה גבוהה... בכל מקרה הגיע הזמן למצוא אהבה, לא בגלל שאמא דוחקת שתביאי לה כבר נכדים, גם לא בגלל סבתא שכבר חופרת לך שאת מבוגרת. פשוט בגלל הגיל, ההורמונים והתשוקה לחבר קרוב שייצא אתך לבילויים, שיחלוק אתך את האתגרים (כן! גם את הקשיים! ששש, אל תגלו את המטרה:) ומי יודע? אולי גם את המיטה.

הכרות באינטרנט או בטבע?

אז עם מי יוצאים לדייט? איפה יוצאים? ועם מה אני צריכה להגיע (קודם כל מסיכה, ברור!!). אז ראשית, יש את האופציה של אתר הכרויות, המאפשר לצמצם חיפוש להכרויות בתל אביב, או בכל מקום אחר בארץ. במרחב הווירטואלי המיקום לא משנה. אתר הכרויות מעניק לך אופציה להכיר ולהתכתב בו זמנית עם כמה גברים בני גילך, להתקדם עם מי שאת בוחרת, בלי חוסר נעימויות, בלי להתחמק, ובלי לתת דוח לאף אחד - לא רוצה, לא צריכה! (ואגב, כאן אין צורך במסכה...). כאשר אתם מרגישים בשלים, תואמים ומתאימים - מבחינת האופי והיופי אז קובעים תאריך לדייט ראשון, או - דייט לתאריך ראשון. איך שתרצו... (יואווווו, איזה התרגשות!!!).
אך, למרות הנוחות שהמרשתת הביאה בכנפיה, בכל הקשור לדייטים, עדיין יש חשיבות להתרשמות חיה, עדיין הטבע האנושי לא סיים את תפקידו על פני כדור הארץ (בינתיים... הרובוטים כבר בניסויים אחרונים...), המקומות הטובים להיכרויות הם מסיבות פנויים פנויות בתל אביב ל רווקים ורווקות, מקומות שקטים, מרחבי דשא צמחיות ופינות שקטות בפארקים. בהמשך נביא לכם מקומות בילוי מצוינים לדייט בתל אביב (בלי נדר, לא מבטיחים...) בינתיים, בזמן ההמתנה כנסו ל אתר ההכרויות בתור אופציה נוספת להכרות ו למציאת אהבה. אופציה נוספת שתפסה תאוצה היא אירועי ספיד דייט בתל אביב.

היתרון של דייט פיזי

באמצעות המפגש הפיזי ניתן להכיר את התכונות האישיות של בן הזוג הפוטנציאלי, את התוכן שלו, את הערכים שלו, האם יש 'כימיה' ביניכם - באופן בלתי אמצעי - מה שפחות אפשרי בהיכרות "רשתית". שם צריך להסתמך על המידע שה'פרטנר העתידי' כתב על עצמו. וכידוע, לא תמיד ה'נחתום מעיד באמת על עיסתו'.

היתרון של הכרות דרך האינטרנט

מצד שני, כאשר קיימת היכרות מקדימה דרך הרשת, המידע לגבי ההתאמה הבסיסית כבר נתון לפני התחלת הקשר, וכך יותר קל לסנן (את הצעירים. אה.. סליחה, את המבוגרים). כמובן שאת צריכה להשגיח בארבע עיניים מפני שרלטנים שרוצים להשאיר אותך עם זיכרון רע לכל החיים! ראי הוזהרת!

הבסיס של דייט מוצלח

התנאי הראשון ל דייט מוצלח, הוא קודם כל להיות בטוחה בעצמך, לדעת מה את מחפשת ועל מה את לא מתפשרת. מעבר לכך, למרות שתל אביב היא "עיר של צעירים" הכניסי טוב טוב לראש - אהבה לא קשורה לגיל ולא למראה, לא משנה איזה גרוע את (חושבת ש) את נראית, ובאיזה גיל את, וגם לא המוצא והעדה שלך, זו זכותך הבסיסית למצוא ולהכיר את בן זוגך לעתיד. בלי רגשי נחיתות! כפי שארווינג גופמן אמר: "כל אדם, תמיד בכל מקום, ביודעין או שלא ביודעין, משחק תפקיד... התפקידים... הם הם האמצעים שדרכם אנו מכירים איש את רעהו, ודרכם מכירים את עצמנו...".

היו טבעיים!

כפי שהבטחנו, הבאנו לכם שני מקומות מקסימים לדייט שקט ורגוע בתל אביב. הראשון, בפארק הירקון. בשעות בין הערביים אפשר למצוא פינה שקטה תחת אחד השיחים בפארק, מתאים במיוחד לאוהבי טבע... אל תשכחו את הנשנוש... אתם לא במסעדה... מקום נוסף מתאים לדייט על הטבע: הטיילת של תל אביב לכיוון יפו. תצעדו לצד הגלים המדהימים, השאון שלהם ידאג לאינטימיות שלכם - רק הוא ואת תשמעו את מילות האהבה...
תגיות