איך מפלרטטים ומצליחים לעניין

איך אתם מפלרטטים ומה זה אומר עליכם | פלירט

פלירט, פלירטוט, לפלרטט, פלירטוטים - מה זה?

מה זה לפלרטט? (Flirt באנגלית)

כאשר מופיעה סימפתיה בין גבר לאישה, הם מתקשרים. בין אם זה במילים, שפת הגוף, מחוות, מבטים... ישנם כמה סוגי פלירט וכל אחד מפלרטט בדרך קצת אחרת. ישנו פלירט רומנטי, מתגרה, מנומס, אפלטוני, שובב...
פלירט הוא דרך לתקשר על מנת למשוך תשומת לב ועניין זה לזה.
איך ללמוד לפלרטט? האם ישנם חוקים או איסורים במדע זה? איך להראות זאת במבט ובמחוות, מה חשוב יותר ממילים?

פלירט

פלירטוט הוא קבוצה של פעולות מילוליות (דיבור) ובלתי מילוליות (מחוות, הבעות פנים) כדי להביע אהדה לאדם. פלירט יכול לשמש התחלה של מערכת יחסים רצינית, או כדי למשוך תשומת לב ולהישאר בגדר משחק אהבה תמים.
פלירט נפלא בכך שהוא לא מחייב אתכם לשום דבר, אלא מעלה את מצב הרוח והביטחון העצמי שלכם.
אנשי הרפואה טוענים כי רק אנשים שמחים נוטים לפלרטט. הם אוהבים לפלרטט, להשתחרר וליהנות מהציפייה. פלירט זה בריא ואפילו מדבק :)

סימני הפלירט

איך לזהות פלירטוט ומזהים של משיכה מינית?

נשים

ברגע שאישה מפלרטטת, תנועותיה נעשות רכות וחלקות יותר, היא מחלקת יותר מחמאות ומבטאת לעתים קרובות את שמו של בן שיחה. סימנים לא מילוליים מתבטאים בהטיה של הראש והגוף לכיוון בן הזוג, נגיעות עדינות בכתפו וכפות ידיו, באופן אינסטינקטיבי נוגעות בשיערן לעיתים קרובות יותר, מבלי לשים לב אפילו למחווה זו.

גברים

חשוב להבין זאת בכדי לדעת עד כמה הגבר מתעניין בכן. בדרך כלל הפלירט של הבחור מתבטא כך:
  • ניסיונות למשוך תשומת לב - הדיבור נהיה בקול רם יותר, מספר בדיחה, יותר תנועות ידיים
  • ניסיונות להרשים להראות עצמו על הצד הטוב ביותר - מתיישר, מסדר את שערו, נעשה גלוי יותר
לעתים קרובות הגברים מצפים לפלירט עם לסיום אינטימי, לכן הם לא מסתירים רמזים ארוטיים. לדוגמה, פתיחת הכפתור העליון של החולצה, כסימן של מוכנות להתפשט. מגע אינטואיטיבי בפניו ובעיקר בשפתיים, מכיוון שהעור הופך להיות רגיש יותר. הגבר יכול לשבת ולפשוק את רגליו באופן רחב מהרגיל.
שימו לב לפרטים האלה כדי להבחין אם הוא מפלרטט ואם יש ביניכם סימפטיה הדדית.

איך לפלרטט ולהצליח לעניין?

מכירים את תחושת ההתכווצות בבטן, יובש בפה, כפות ידיים מזיעות? אם אתן דואגות, מביעות אהדה לגבר, אתן צריכות להתאמן לפלרטט. מעצורים ופחדים פנימיים מתישים את שני המינים.

להצליח בפלירט - כמה טיפים כלליים ומועילים לפלירטוטים

  • הפעילו גישה חיובית. פלרטטו עם התלהבות וללא חרדה. מה, לא מעניין אתכם איך כל זה יסתיים? ;)
  • חייכו אל בן שיחתכם. זה מדבק והופך את הפנים שלכן למושכות יותר
  • צרו קשר עין. וודאו כי המבט שלכן יהיה עדין וידידותי
  • השתמש באביזרים ש"מדליקים" אתכם ואת בן / בת הזוג שלכם כמו בושם טעים, צעיף בהיר, תכשיטים יוצאי דופן
  • חוקרים מאמינים כי ניחוח גופני שלנו ממלא תפקיד גדול יותר בחיי החברה שלנו מכפי שאנחנו מכירים. היו מודעים והקפידו על ניחוח טוב, היגיינה ושיניים נקיות
  • לגברים. אכלו סלרי. הוא מכיל מטבוליט של אנדרוסטרון, מעלה משמעותית את רמת הורמוני המין בדם, מעלה מאפיינים מיניים ומאיץ את צמיחת מסת השריר. האנדרוסטרון למשל, נחשב כפרומון למשיכת נשים למרות שלא קיימות עדויות מדעיות לכך
  • אל תשכחו את המראה. שיער, שפתיים וציפורניים מטופות ואם יש לכם כוונות רציניות, דאגו בהתאם גם ללבוש שלכם
  • תנועו חלק ובחינניות, תנועות פתאומיות השאירו למועד אחר

מבט

קשר עין חשוב מאוד. אפשר לפלרטט עם העיניים ולנצל את המבט ככלי רב עוצמה. אחרי הכל, אתם יכולים להסתכל מתחת לגבות זמן רב ובעקשנות. אפשר להציץ מעבר לכתף שלכם. אפשר להביט בעניין ובמבוכה קלה. אם תורידו את מבטכם מטה, הגבר ישים לב לשפתיים שלכם. עליהן צריך להיות חיוך קל ושפתון אדום (השני אינו הכרחי).

שיחה

השתדלו לשמור על רצף השיחה ולנהל אותה בצורה נינוחה. תשאלו שאלות מעניינות ושילבו מילים כגון "מרתק", "מאתגר", "מעניין", "נהדר". השתמשו בהקדמה קטנה לפני נושא חדש, למשל "את נראית כמישהי שמבינה עניין ב...". אם דעתכם חלוקה אז אפשר לשאול "מה מביא אותך לחשוב כך?" כאשר אנחנו קולטים שנושא מסוים מעניין את בן שיחתינו יש לנסות לפתח אותו קצת ולהראות עניין בכיוון.
פלירט אינו דיון במחקר או בטכנולוגיות עדכניות ביותר. יתאימו נושאים כליים הנעימים לשני המשתתפים. דברו על החופשה האחרונה, מוסיקה אהובה, סרטים. אל תדברו מפוזר ויותר מדי, תנו לדבר אחד לשני. אל תארגנו חקירה ותאפשרו לצד השני להיפתח מתי שיימצא לנכון.
מחלוקות, תוקפנות וביקורת אינם בני בריתם של המפלרטטים. המחמאות - כן. אל תמעיטו בערכן של מילים נעימות. גברים אוהבים כשמשבחים אותם. מילים נעימות יעזרו להמיס את הקרח שביניכם מהר יותר.
פה נשי פתוח מעט, יעורר גירוי אצל הגבר ברוב המקרים, במיוחד בשילוב עם הטיית הראש לעבר בן שיחתכם. תכלו לשלב טכניקה זו בזמן שאתן מקשיבות לדבריו או אחרי משפט שאמרתן.

מגע

פלירט חינני מתחיל ממרחק. עם הזמן אנשים מתקרבים, התהום הולך וקטן ורמת האינטימיות עולה. אל תתקרבו לבן / בת הזוג קרוב יותר מ-30 סנטימטרים. אין צורך למהר לעבור לארוטיקה ומין מפורשים. תהנו מהצפייה, הרשו לעצמכם נגיעות קלות וחסרי משמעות ביניכם. כבדרך אגב, געו בזרועו או בפרק כף ידו. תרשו לו להניח את ידו על המותן שלכן לשבריר השנייה.
זה מדליק את גברים אם אישה משחקת בשיערה, לדוגמא, מסובבת במהורהר את קצוות שיערה המתפתל על האצבע.
משחק כזה רק מוסיף שמן למדורה והרצון בין האנשים מתחמם.

כנות

תקבעו עד כמה רחוק אתם מוכנים ללכת עם הפלירט, כדי לא להתחיל לפקפק ברגע הכי לא מתאים. שימו גבולות, בן השיח שלכם יחוש זאת. אל תרמו את בן / בת הזוג שלכם לגבי הכוונות שלכם. אם תפלרטטו באופן נחרץ מדי, הצד השני יתחיל לבנות הרבה ציפיות.

פלירטוט עם הבעל

פלירט בנישואין שונה משמעותית מלפלרטט עם זרים. במצב הראשון בין אנשים יש יותר מסתורין, סודות, דברים שלא נאמרו... ההנאה הייתה מהעובדה שלא הכרתם את בן זוגכם לגמרי ולא היה באפשרותכם לחזות את השלכות הפלירט.
עם הזמן ההתרגשות נעלמת, התעלומה פוחתת. אבל ישנו רצון להציל את הנישואין, להחיות אותם, להוסיף להם תבלין.
פלירט עם הבעל קשה יותר מבחינה רגשית מאשר עם אדם זר. זה כרוך בסיכון מסויים, לכן יהיה צורך להתעלות קצת על עצמכן. אינכן יודעות כיצד בן הזוג יגיב לשינויים. האם ישמח ויתלהב? מה אם יתרגז או לא יבין?
אספנו עבורכן כמה טיפים כדי שפלירט עם בעלך יהיה יותר חלק ומוצלח ככל האפשר.

שבח

מעט חנופה לא תזיק. תנו לגבר כמה מחמאות. נסו להחמיא באופן שלא לגמרי בנאלי. בכל מקרה, גם זה יתאים. העיקר הוא הרגש איתו מבטאים את המילים.
הגברים מאוד רגישים לשבחים, חשוב להם שהאישה תעריך את מעשיהם ופעולותיהם בערך אמיתי. אז אל תחסכו במחמאות.

מבט

פלירט אינו מסתכם רק מילים נעימות. פלירטוט הוא גם לשון שפת גוף. תנועות, מחוות, הבעות פנים. לפעמים ללא שימוש במילים אפשר לבטא את הדברים האישיים והחשובים ביותר.
כל המחמאות יאבדו את משמעותן אם העיניים שלכם לא מדברות. כשאתם מסתכלים על בן / בת הזוג שלכם, תחשבו עד כמה אתם מעריכים אותו, כמה רגעים נעימים ובלתי נשכחים היו ביניכם ועל התוכניות שלכם לעתיד.
תצחקו מהבדיחות שלו והקשיב לו היטב אם השיחה שלכם בנושא רציני. תגובה רגשית נשית חשובה לגבר בכל מה שהוא מבטא. אהבת את זה? היה כיף? האם הבנת את המסר שלו?
תלמדו להביע רגשות בעיניים, זהו שלב הראשון והבסיסי של הפלירט.

מגע ארוטי

המגע לא חייב להיראות כלפי חוץ ולא צריך להיראות כהטרדה מינית. נסו שיהיה ספונטני ובזמן הנכון. המטרה היא להשיג את תשומת לבו של גבר. צמרמורת, גירוי, מצב רוח מרומם.
ליטוף שערו כשאתם צועדים ברחוב. נגיע קלה בפניו במהלך שיחה. בארוחת הערב, הניחי בעדינות את ידך על המותן שלו. אם אתם בבית, חבקי אותו, נשקי על הצוואר, לחשי מילים שובבות ומתוקות. היי עדינה, רכה ונשית.

רמזים לקרבה

אל תעצרי בפסקה הקודמת. היי עוד יותר שובבה וגלויה. געי באזורים אינטימיים, תאנחי על האוזן, שבי בתנוחות ארוטיות. אם החלטתם לפלרטט בפומבי, וודאי שרק את והגבר משחקים במשחק זה. שזה ישאר כסוד ארוטי הקטן שלכם.

פלירט באתרי הכרויות אונליין

אם המשתתף המקוון ב אתר הכרויות מצא חן בעינכם, אתם יכול לפלרטט איתו.

התחילו את שיחה באופן מעניין ומושך תשומת לב

לא כדי להשתמש ב"היי" או "שלום, מותק" השחוקים. האם אתם הייתם עונים על זה? תעניינו אותו כבר מהשורה הראשונה. לדוגמא: "אתה כל כך נאה, הייתי רוצה להצטלם יחד", "כנראה שלעתים קרובות מציעים לך נישואים?" או "בדרך כלל אינני נוהגת להכיר גברים בדרך זו..."

תתלוצצו

משחק, שובבות וחוש הומור הם מרכיבים חשובים בפלירטוט אונליין. אפשר להזכיר שיר טיפשי אם תרצו. או להזכיר עובדות אקראיות מהחיים. חלקם אולי לא יאהבו סגנון זה, אך זה לטובה, כך תוכלו לדעת אם האדם בכיוון שלכם או לא.

היו עצמכם

אין צורך לנסות להיראות טובים או צודקים. כתבו בסגנון הדיבור שלכם. השתמשו באוצר המילים היומיומי שלכם. כנות חשובה יותר מזיוף מגוחך. לדוגמה, אם הסרקזם אינו חלק מהלקסיקון שלכם, סביר גם כי אין לו מקום בהתכתבות.

סיימו את השיחה בעצמכם

בשיא. אין צורך להמתין וכדאי להיפרד כשאין על מה לדבר, במצב זה לא יהיה גם רצון להמשיך להתכתב. אתם יכולים לומר באמצע השיחה: "אני צריך ללכת, להתראות מחר!". תשאירו אינטריגה.

מדוע אומנות הפלירטוט חשובה?

פלירט הוא לא רק פיזיולוגיה, זו דרך להביע עניין, גם אם לא מדובר בקשר מיני. אין פה מדע מדויק מה "נכון" או "לא נכון".
השיעור העיקרי הוא, שההתעניינות צריכה להגיע מתוככם. גבר תמיד מרגיש איך אישה מתייחסת כלפיו. העריכו אותו בכמה כיוונים, אינטלקט, המראה והיכולות שלו באופן ראוי. תנו לו להרגיש משמעותי בעיניך! ביחוד בפלירט הנשי, היכולת להיות גמישה וסקסית היא כל כך מושכת...
כל אישה מוכרחה לשלוט באומנות הפלירטוט. תסכימו, האין זה הרבה יותר נעים עם יודעים איך לפתות כל גבר?

אמנות הפלירט - שיטות שעובדות

להלן 8 אסטרטגיות פלירטוט הכי טובות:

8 טיפים לפלירטוט אשר יקצרו את המרחק ביניכם ב דייט ראשון
לעיתים משיכת תשומת לבו של אדם אשר מאוד מושך אתכם, נראית כמשימה בלתי אפשרית. קורה כי נוכחותו של אדם המשמש מושא אהדה מערער, גורם לכם לקפוא במקום והופך אתכם למעין פסל אבן. מצד שני, אם אדם יראה את רגשותיו בנועזות יתרה הוא פשוט ידחיק עם הלחץ שלו. ברוך השם, ישנן אמצעים אוניברסאליים שיעזרו לכם להתגלות יותר למין השני ולהקל על משימת הפיתוי. אז אל מה מדברים?
  • תקרינו ביטחון
    לפי מחקר פסיכולוגי, בהכרות ראשונית, רוב האנשים מעריכים קודם כל את הביטחון והעדר קומפלקס אצל בן / בת הזוג ולא את האטרקטיביות. מסתבר גם שהנתונים הפיזיים והאינטליגנציה לא משתווים לקסם ההתמדה.
  • שימו משהו אדום
    על פי מחקר נוסף, מסתבר כי המוח שלנו מגיב בצורה מיוחדת לנוכחותם של גוונים אדומים ואנו מבדילים את האות בין אלפים צבעים אחרים ברמה אינסטינקטיבית. זאת הסיבה להדגשת סימני סכנה באדום. כשאישה מדגישה צבע זה, גברים מפרשים זאת כהודעה על מוכנות ל זוגיות רומנטית, מה שמגדיל משמעותית את סיכויי ההצלחה. יחד עם זאת, נשים שרואות גבר לבוש חולצה אדומה תופשות אותו כמעניין ובטוח יותר בעצמו.
  • בנות, תחייכו!
    בחורה חמודה וידידותית, עם עיניים פקוחות לרווחה, זוכה במאה נקודות יותר מנסיכה גאה ובלתי נגישה. גברים מוצאים כי חיוך הנשי מושך יותר מאיפור מקצועי או חצאית מיני. החיוך מעיד על אופי קל, מתחשב ולא אינטרסנטי, טוב לב ובריאות. אין זה מרשים?
  • חבר'ה, תהיו רציניים!
    נשים לעומת זאת, מוצאים את הבחור אטרקטיבי יותר לפי מידת העצמאות ותווי פנים הגבריים שלו. חיוך רחב יכול להרחיק אותה, אך בוודאי תתעניין במבטו הקודר, המנותק, בעל מראה הבלתי חדיר. איפה הפרדוקס? בנות אוהבות את "החבר'ה הרעים" שלא חוששים להסתכן, מגלים עצמאות ובעלי אישיות ואופי. אם הבחור צעיר, רציני מגלה בה עניין, זה רק יחמיא לה.
  • יצירת קשר עין
    דרך נוספת לתפוס את תשומת לבו של זר נאה או נערת החלומות היא ליצור קשר עם עיניה מבלי להפנות מבט ולהיכנס לבהלה. ארבע שניות יספיקו להעברת המסר בעקיפין על כוונתכם ויעזור גם להערכת תגובתה של בת זוג ואת מידת חלקה בעניין. אם מצאתם חן, האישונים שלה יתרחבו ללא ספק.
  • הוסיפו הומור
    מה עוזר לתפוש בחורה יותר מזר פרחים מסורתי וחיזור יפה? איך שזה לא יראה מוזר, אבל שני המינים יעריכו חוש הומור טוב וכמרכיב חשוב באישיות. צירוף גישות אלה, הוא שמקרב אותנו אחד לשני, עוזר לנו לחוש אהדה ולקבל תמיכה. קיים קשר בלתי נפרד בין חוש הומור ואינטליגנציה, הבנת העולם האנושי, פוטנציאל יצירתי ויכולת הסתגלות מהירה לשינויים. אלה הם ההיבטים החשובים להישרדות.
  • תנועות מראה
    זוהי טכניקה יעילה מאוד וצריך לדעת ליישמה בדרך נכונה. העתקה וחזרה בוטה מדי על תנועותיו של בן זוגכם יכולה לערער את האמון בכם ולעורר עצבנות. אבל אם אתם יודעים איפה הגבולות ולדעת להבחין בדקויות התקשורת עם האנשים, אסטרטגיה זו מתאימה לכם. שימו לב למשל, על איזו עמדה עומד מושא האהדה שלכם, על מה משוחח, באילו מילים בוחר. השתמשו בחלק מהמילים, תנועות וההרגלים שלו ותופתעו לגלות, עד כמה מהר תמצאו חן בעיני המכר/ה החדש שלכם, כי המשותף תמיד מלכד.
  • השתמשו בכוח המגע
    ככל שיש יותר מגע ומישוש ביניכם, כך יותר תתקרבו זה לזה, העיקר הוא להרגיש את הרגע נכון. לחיצת יד במקום המתאים, חיבוק או נשיקה מאחורי האוזן. להרים את הבחורה בשובבות על הידיים, לגעת לרגע בפרק כף ידה, לשחק עם שיערה או אפילו לצבוט קצת על הטוסיק. הכל יחסי ותלוי במידת הקרבה שלכם. מגע מעלה את רמת הורמון ההתקשרות - אוקסיטוצין ומקרב אנשים באופן אקספוננציאלי. אז אל תתעקשו ותשתמשו בטיפים האלה.