אתרי הכרויות, אתר הכרויות

אתרי הכרויות

אתרי הכרויות, אתר הכרויות

ברחבי האינטרנט ישנם הרבה אתרי הכרויות, המציעים מגוון רחב של הכרויות, באמצעות מנועי חיפוש למיניהם. חשוב מאוד שהאתר יתאים לצרכים שלכם ולמה שאתם/ן מחפשים/ות. כי אם את חילונית למהדרין ואתר הכרויות יציע לך בחור דתי ששמירת שבת חשובה לו, את לעולם לא תשיגי תוצאות. כמו כן אם אתה רוצה למצוא אהבה באתרי הכרויות ותגיע בטעות לאתר שמציע בחורות לסטוצים או יזיזות, אז זה פשוט לא מתאים וגם ירתיע אותך בעתיד מלמצוא זוגיות באתרי הכרויות. אם בתור גבר צעיר אחרי צבא, תנסה למצוא דייט באתרי הכרויות לגילאי חמישים ומעלה לא תמצא שם לעולם זוגיות מתאימה. ישנם אקדמאים שרוצים להכיר דווקא בן/ת זוג ברמת השכלה כמו שלהם - הם צריכים לחפש זוגיות באתרים ייעודיים.
ישנן אפליקציות הכרות רבות אשר דרכן ניתן להכיר בחורה, אך ישנם רבים החוששים מגלישה של מידע אישי לגורמים לא רצויים. כמו כן צריך להיזהר מאתרי הכרויות שאינם מיועדים להכרות לקשר רציני או שאינם דורשים הרשמה. זו יכולה להיות פלטפורמה קלה ונוחה למתחזים.

אלו סוגי אתרי הכרויות קיימים?

ישנם אתרים ותיקים בתחום אתרי ההיכרויות המפעילים גם אפליקציות הכרויות, לכל הגילאים והמינים. קיימים ברשת אתרי הכרויות שונים ומגוונים, כמה מהם רציניים וכמה מצחיקים ומוזרים. ישנן אתרי הכרויות שכדי למצוא שם אהבה צריך להירשם כמנויים וגם בזה קיימים כמה אופציות, יש כאלו המקשים על הרישום, כדי שייכנסו לאתר רק בחורים ובחורות איכותיים וישנם המקלים על הרישום כמנוי, במטרה למשוך קהל רב ולהציע מבחר גדול של פנויים ופנויות. רוב רובם של אתרי ההכרויות בארץ אינם גובים דמי הרשמה. ישנם אתרי הכרויות שמגדילים לעשות ויוזמים מסיבות הכרות בין מנויי האתר.
כדי להיות מנוי על אתר הכרות, על הנרשם להזין שם, מספר טלפון, גיל, מגדר חיפוש, פרטים אישיים והעדפות אישיות. כמו כן עליו להזין קוד משתמש וסיסמה שישמשו אותו לכניסות הבאות לאתר.

למי נועדו אתרי הכרויות?

שאלה זו היא שאלה מאוד מורחבת שהתשובה עליה היא מורחבת עוד יותר. אתר הכרויות קלאסי הוא אתר שבא להחליף את ה"שדכניות" של פעם. את הרישום במחברת של השדכנית מחליף מנוע חיפוש מתקדם, המאפשר לצמצם את טווח הדרישות ולמצוא את האהבה ה"אחת והיחידה" שמיועדת רק לך. אך ישנם גם אתרי הכרויות למציאת בגידות לנישואים ונשואות. אתרי הכרויות לבעלי מחלות מין, אתרי הכרויות לסינגלים שלא מקיימים סקס, אתרי הכרויות לסטוצים ולמציאת יזיזים/ות וכן אתרי הכרויות לבעלי מקצועות דומים. ישנם גם אתרים המיועדים לבעלי מוגבלות. אתרי הכרויות לדתיים/יות. אתרי הכרויות לצמחונים/ טבעוניים. הכרויות עם בחורות רוסיות, אתרי הכרות לגיל הזהב/ לגיל השלישי וכו' וכו'.

זהירות באתרי ההכרויות

זה לא סוד שבהרבה מאתרי ההיכרות ישנם כרטיסים פיקטיביים של בנים ובנות, שנפתחים ע"י ילדים בתור מעשה קונדס, ע"י בעלי האתר כדי למשוך מנויים או ע"י ספאמרים במטרה להונות או לקדם. אולי אף יותר גרוע מכך - אנסים המנסים להפיל ברשתם בחורות תמימות. אז נכון, שהדרך הקלה ביותר למצוא אהבה היא דרך האינטרנט, אבל יש שם גם סיכונים. צריך לנקוט בזהירות ולא לפעול על אוטומט כאשר מדובר בהיכרות דרך אתר הכרות.

מה גורם לאתרי ההכרויות להיות אטרקטיביים?

העולם שהפך להיות "כפר גלובאלי קטן" הגביר את הצורך והרצון של האנשים למצוא אהבה במקומות מרוחקים ולאו דווקא "בחורות מהשכונה", כפי שהיה פעם כשהתקשורת לא הייתה מפותחת. אך יש גם את אלה שנמאס להם מאתרי הכרות, מה שתפס תאוצה בתחום הזה הם מפגשי "ספיד דייט" שבו הרעיון הוא דווקא מפגש פיזי. אך עדיין חלק גדול מאוד מהרווקים והרווקות מחפשות זוגיות באינטרנט.
תגיות