הכרויות ורשת חברתית

לכבוש את אתרי הכרויות עם 8 הטיפים הללו

מזל והצלחה בהיכרויות הם שני דברים שונים מאוד זה מזה. כאן אנו חושפים 8 טיפים שימושיים בשביל לעזור לך במסע שלך אחר אהבה באינטרנט.
האם אתם מותשים מהכרויות ברשת? האם נרתעתם מהאתרים הללו בגלל הפרופילים המזויפים שלהם, הודעות הספאם או ההתאמות ההפוכות, עד שבסופו של דבר חשבתם לוותר עליהם אחת ולתמיד?
ישנם אנשים מוזרים בחוץ, שלא אכפת להם להתחיל שיחות מטרידות ולתת מחמאות שלא במקום, להגיב על התמונות שלך אפילו בלי להגיד שלום ויש גם מטרידים שישר מתחילים לפלרטט בזלזול על ידי שליחת הודעות כמו "את/ה ממש סקסי/ת, תתקשר/י אליי? ".
כבר מתחרטים על המחשבה? יש עוד.
נותר עוד סוג של אנשים מוזרים. תוהים מה הם עושים? הם אלה שמקלידים דואר אחד ושולחים אותו למאה פרופילים וממשיכים להספים את מי שכן מגיב. ברצינות?
אתרי הכרויות מלאים באנשים מוזרים, נראה כי חלקם נתקעו בגיל 16 ומעולם לא התבגרו, וישנם כאלה שבדרך, איכשהו בסופו של דבר מתורבתים אך בדרך כלל הם לא מבינים מה הם עושים. כן, המחשבה על הסיטואציות האלה רק גורמת לנו לוותר, אבל תחזיקו מעמד, אל תוותרו עדיין, כן, 60 אחוז האנשים שבאתרי ההיכרויות האלה יכולים להוות בחירות רעות, אך ישנם גם 40 אחוזים שהם אנשים רגילים שמחפשים חיבור טוב בדיוק כמוך כרבים אחרים שם בחוץ.
אולי כדאי לא לוותר על המחשבה שבשימוש האתרים אלה בגלל ש 40 אחוז הם לא מטרידנים נכון? באתרי ההיכרויות המקוונים יש עדיין תקווה כלשהי, ואנחנו לא יכולים להכחיש שהם המקומות הטובים ביותר בהם ניתן למצוא פרטנרים אמיתיים שהגיעו לגיל 40-50.
האם ידעת ששליש מכל הנישואין בארה"ב מתקיימים לאחר התאהבות דרך אתרי הכרויות ברשת? לא? מחקר שנקבע מההליכים של האקדמיה הלאומית למדעים אומר זאת בבירור.
מרגישים קצת מלאי תקווה? לא? הרשו לי לעשות שוב את הכבוד לזכות באמונכם באתרי הכרויות. אני אעשה היכרויות מהנות יותר ופחות מרתיעות בשבילך כי מציאת האהבה באינטרנט לא תלויה אך ורק מזל. זה יהיה תענוג לעזור לך למצוא את מי שחיפשת - באופן מקוון.

8 טיפים להכרויות אונליין

  • דע את סוג הקשר שבן הזוג הפוטנציאלי שלך רוצה

    וודאו כי בן / בת הזוג הפוטנציאליים שלכם רוצים את סוג הקשר שאתם רוצים בכל מה שקשור לדייטים. נסו להבין אם הוא רוצה מערכת יחסים רצינית, חיבור או סתם בן זוג לפעילות. אם המחשבות שלו מתאימות לשלך, נהדר! אם לא, זה הזמן להחליק לבא.
  • להכניס את הקסם שלך לדף הפרופיל המקוון שלך

    פרופילים שנראים כמו חיבור - משעממים. אף אחד לא מתכוון להגיע אפילו למחצית הפיסקה בפרופיל של 500 מילים, שמרו על הפרופיל קצר, מתוק ושובב. וודאו שאתם מכניסים את התכונות החיוביות שלכם בקלילות ובמשחק. תהפכו את זה לקריאה מהנה ואל תאריכו אותו עם דברים שאתם לא מוכרחים לכתוב.
    היו כנים וספרו להם מה מייחד אתכם מאחרים, ספרו על תחומי העניין שלכם, בין אם מדובר בהרפתקה, טיולים, צילום, כתיבה, אפייה - מה לא יהיה. דברו על מה שמסקרן אתכם ושמרו על הפירוט קצר ביותר, כ- 150-200 מילים צריכים להיות אטרקטיביים מספיק בכדי שניתן יהיה לקרוא אותו מלמעלה עד למטה.
  • אל תציגו את הצד השלילי שלכם בפרופיל הכרויות

    לא להיות בן אדם אשר לא תרצו לצאת איתו בעצמכם. תהיו חיוביים ואל תאפשרו ליחסים קודמים שלכם להגדיר את העתיד שלכם ואל תרשמו את התכונות שלא אהבתם באקס שלכם, אחרת תראו עקשנים, אגרסיביים שנראים כמישהו עם בעיות כעס או אולי אפילו עם מישהו התקוע מהעבר.
    הימנעו מכתיבת רשימה של תכונות שליליות שאתם שונאים אצל בחורים/ות: למשל (שקרנים, רמאים, מלודרמטים, אנשים רגישים מדי - תתרחקו). תארו לעצמכם, אם יש לך דייט מתאים, והם היו מעלים בשיחה עד כמה הם שונאים את בן זוגם לשעבר, זה לא מעניין! הימנע מכל השליליות שאתם יכולים ושדרגו את הפרופיל שלכם באנרגיה חיובית, ברגע שתנסו להכיר זה את זה, יהיה הרבה זמן להתפשר בימים אחרים.
  • ציינו בצורה ברורה וחיובית על אופיו של האדם שאתם מחפשים

    פרטו את התכונות הטובות ביותר שאתם הייתם מעריצים בבן / ת הזוג שלכם, בגבול של 50. מידע זה אמור להיות על אמונותיהם וערכיהם ולא על התכונות הגופניות או על מצבם הכלכלי. כשאנו ישרים עם סוג האדם שרוצים, ייתכן שתוכלו למצוא אדם שיסתכל בפרופיל שלכם ויחשוב "בינגו! נראה שהיא מחפשת אותי. "
  • הציגו את התמונות הכי טובות שלכם בפרופיל הכרויות

    שימו את התמונות בצורה הטובה ביותר שיציגו את התכונות המצטיינות שלכם. לא כדאי להציג תמונה מתוך מכונת זמן אלא אחת שחושפת את ההווה שלכם, נראית ייצוגית, אלגנטית, ומושכת, תנו את המיטב שבכם. תנו לצלם חיוך המראה את האושר הפנימי שלכם, גם צילומי תקריב וגם תמונות מכף רגל ועד ראש. פרסמו תמונות של אירועים בהם השתתפתם שלדעתכם נראים שמצחיקים או מהנים. כל תמונה מחכה לספר סיפור. דוגמא לדימוי טוב בפרופיל צילום במסיבה של הוריי, זה תמיד מקבל הכי הרבה תגובות. רוב הגברים אומרים לי כי התמונה מגלה שאני נראית כמו בן אדם ידידותי, חם ואחראי וכי "זה בדיוק מה גברים שרוצים כשמחפשים מערכת יחסים רצינית".
    אל תכללו תמונות קבוצתיות שעשויות לגרום לחוסר מושג לגבי מי מכם יכול להיות, הימנעו מתמונות של ילדכם, אלא אם כן הדבר נעשה בהסכמתם. אחרת הם לא יהיו אסירי תודה על פרסום התמונות שלהם באתרים כאלה, לכן תמיד עדיף להימנע מזה בשביל ההרמוניה המשפחתית.
    הרושם הראשוני שלכם באתרי הכרויות הוא התמונות שלכם, רושם שימשוך אנשים.
    אל תפרסם תמונות ישנות או ערוכות. אתם רוצים שהם יכירו אותכם במפגש ושהדייט שלכם יומר שאתם נראים מדהים יותר במציאות מאשר בתמונות הפרופיל או שיזהו אותכם ממבט אחד, מכיוון שאתם נראים ממש כמו בתמונות וזו מחמאה יוצאת מן הכלל.
  • בחרו שם משתמש מסקרן שמאפיין אתכם

    אל תבחרי שם משתמש שצועק את תחום העניין שלך. לדוגמא, הימנעי משימוש בשמות משתמש אשר זועקים את אהבתך לרוחניות או היושר שלך - זה לא מוערך על ידי גברים, רק בגלל שהחברים הכי הטובים שלך מעריצים את השם, לא אומר שאת תהיי פופולרית בקרב האוכלוסייה הגברית. אולי תרצי לזכור זאת.
    שמות כמו אוהבת יוגה ואבן אדמה לא מתכוונים למשוך אוכלוסיה גברית הגונה לפרופיל שלך, במקום זאת בחרי שם שנראה רענן ויכול להתייחס אליך, למשל - נסיכה בלי דרמה או חיים חיוביים.
    הנה טיפ גם לגברים, אז אל תחשבו ששכחתי ממכם. תהיה טוב יותר בבחירת שמות משתמש והימנע משמות קיטצ'יים, כמו מאהב או אני האהבה שלך או בחור חלומי. הראה להן שאתה חדש ויחיד מסוגך, בחור מרגש ואמין אשר יכול להיות השותף הפוטנציאלי שלהן. קח למשל שמות משתמשים כמו איש אופנועים או פיטר מנרניה לדוגמא.
  • שורת תג מושכת
    שורת סלוגן קצר בפרופיל שלך מכנים בדרך כלל שורת התג. זאת ההזדמנות שלך להקסים גברים עם סיסמאות מעניינות. רשמי את האינטרסים שלך ואת הדברים שאת מעריצה. את יכולה לקשור את תחומי העניין שלך לדברים פופולריים כמו תרבות או סרטים. הנה כמה דוגמאות: רשת המזון, מאסטר השף, נינג'ה ישראל, סיילור מון (סתם בצחוק, אני פשוט הייתי חייבת לומר זאת) את יכולה לנסות לשלב בין שני תחומי עניין שלך בשביל ליצור משהו ייחודי. למשל "שפית שאוהבת את נרניה". שמרי בשרוול שלך כמה שורות-תגיות שיכולות לסקרן אנשים והמשיכי לעדכן אותם פעם בשבוע לערך כדי לקבל את תשומת הלב שמגיעה לך.
  • היו מסתוריים
    כשעדיין לא חשפת הכל עלייך, הדייט הפוטנציאל שלך יהיה סקרן לדעת יותר ולא יוכל לרסן את השאלות. הדבר אפשרי אם בחרתם בשם משתמש שמושך את העין, תמונות יפות, תג מסקרן ותמונת פרופיל מעניינת. אתה נותן להם להציץ לחיים שלך, אבל לא מספר את כל הפרטים שמבהירים את סקרנותם. אם הם סקרנים לדעת יותר על סוג האדם שאתה, הם יצרו איתך קשר איכשהו, וסקרנות מפנקת זו, תעורר שיחה שתוביל בסופו של דבר לדייט המקוון הראשון והמצליח שלך.
    ישנן שם הרבה יותר דברים בכל מה הקשור לדייטים ברשת, אבל נכון לעכשיו, 8 טיפים האלה ישפיעו באופן חיובי על הפרופיל שלך וזה הצעד המוצלח הראשון להכרויות ברשת, מה שיהפוך את חוויית היכרויות מקוונת לאוצר זיכרונות עבורך.