הכרויות 50 פלוס

הכרויות פרק ב' לגרושים גרושות

קחו צעד לחיים חדשים! למרבה הצער, או למרבה המזל, חייו של אדם מודרני אינם דומים לאגדה. לא כל איחוד שנעשה בעולם האמיתי מסתיים בחיים ארוכים ומאושרים ועזיבה לעולם אחר באותו היום.
לפעמים, או יותר נכון רק לעיתים רחוקות, יראו הנישואין כמו משהו גדול, בהיר ונקי. אבל זה בכלל לא אומר כי לא מגיעה לכם מערכת יחסים ממש טובה, מכובדת, מלאת תשוקה, אהבה ואושר. נישואים שלא התממשו או נישואין שלא צלחו, בהחלט אינם סיבה לשים סוף פסוק על עתיד זוגי חדש ומצליח. לא משנה בני כמה אתם, בכמה ילדים התברכתם וגם לא במספר הנכדים בהם תגמל אותכם הגורל, יש ותמיד תהיה לכם מלוא הזכות למשפחה חדשה ומאושרת.
כדי למצוא חיים משותפים מאושרים, פרק ב בחיים, אליכם לעולם לא לוותר. התקדמו לכיוון זה, הרשמו למשרד שידוכים, צאו למפגשים מאורגנים, קבוצות, טיולים, השתתפו באירועים חברתיים, הרשמו לאתרי הכרויות ברשת ולרשתות חברתיות תכירו רווקים רווקות, פנויים פנויות, גרושים גרושות, ייתכן והגורל מצפה לכם בתור לקופה בסופרמרקט. האהבה נוטע להפתיע ברגעים שהכי פחות מצפים לה.

הכרויות לבני 50 פלוס

להכיר אישה 50 פלוס זהו חלומם של גברים רבים בני אותו גיל, ולא רק. הוכח כי עבור נשים, גיל זה כמו תקופת נעורים שניה, תקופת הזוהר החדשה. ילדים גדלו וחיים את חייהם, קריירה נבנתה, יש דיור נוח ומעמד חברתי מסוים. נותר רק למצוא בן זוג ראוי.

איך ואיפה לפגוש גבר אחרי גיל 50

אם אתם בודד בגיל 50, זה אומר שכבר יש לכם (וכנראה שגם לא רק אחד) סיפור אהבה "לכל החיים". אולי היו אלה נישואים ארוכים, ילדים בוגרים ומשכנתא שנפרעה. ואולי היו רגעים נוצצים קצרים, שרק מדי פעם מאירים את הזיכרונות שלכם. בכל מקרה, כל הרגעים האלה התרחשו בעבר, עם אנשים שהייתה להם יותר חיוניות ופחות שיער אפור. נכון? אבל אהבה נוצצת, הדדית ונאמנה יכולה להתרחש בכל גיל וסביר מאוד שקופידון ידפוק על דלתכם.
יתרה מזאת, אנשים שפגשו את אהבתם בגיל זה, מציינים כי מערכת יחסים כזו אינה בשום פנים ואופן "פרס נחמה" לדור המבוגר, אלא מערכת יחסים נפלאה או אפילו הטובה ביותר בחייהם.

יש מגוון אפשרויות להכרויות בישראל

אתרי הכרויות, משרדי שידוכים, פעילויות חברתיות, טיולים מאורגנים ועוד. מהו אתר ההכרויות הטוב ביותר? אתר הכרויות ברוסית או אולי אתר הכרויות 50+? או אולי מועדונים לגיל השלישי? התשובה היא כי אליכם לבחור בכמה אפשרויות בו זמנית כדי להגדיל את יעילות החיפוש שלכם אחר ה"נבחר".
אפשר להתאהב מחדש אחרי גיל 50, 60 וגם 70 ולדעת להעריך את הרגעים הקסומים. אתם יושבים בקצוות הנגדיים של הספה, כל אחד שקוע בספר משלו ולא אומר כלום. אבל, ליבכם מלא אינסוף סיפוק או אפילו אושר. בסרטים רומנטיים, רגעי אושר מבוימים נראים דינמיים יותר, עם זאת, ברגעים האישיים שלכם יש הרבה יותר כנות ומכאן הערך.
בצעירותכם, בטח לקחתם הרבה דברים כמובן מאליו, משהו שקורה לכל זוג. אבל בגיל 50 אתם כבר לא מקבלים דבר כמובן מאליו, מכיוון שרגעים אידיאליים ומלהיבים כאלה הם נדירים ובעלי ערך. התאהבות מעל גיל 50 מלמדת אותכם להיות אסירי תודה על כך שמצאת אחד את השני.

הם לא משחקים

ברוב המקרים, עד שגבר מגיע ליום הולדתו החמישים, הוא כבר שיחק מספיק משחקים אינטלקטואליים ובביישנות. הוא רק רוצה לברר במהירות אם עליו להתחיל ביצירת הקשר הרגשי. כמובן שאם הוא מחפש חיבור קצר מדי פעם, יתכן שזה לא מה שאתן מחפשות. אבל לפחות תעריכו את הכנות שלו ותוכלו למקד את תשומת הלב והאנרגיה שלכם במישהו שראוי יותר.

איך תמצאי את הנפש התאומה שלך, החצי השני

אחת משיטות הפופולריות ביותר לחיפוש מחצית שנייה היא אתרי היכרויות. היקף הבחירה מדהים ולוכד בהתחלה, אבל אחר כך מגיעה עייפות ואכזבה, כמו גם המחשבה שלא סביר למצוא את הנסיך שלך במקום כזה.
לדברי פסיכולוגים, גברים שמעדיפים להכיר דרך האינטרנט מחולקים לארבע קטגוריות:
  • גברים שיש להם זוגיות ופשוט מעוניינים במישהי מהצד
  • גברים שאוהבים להחליף בני זוג
  • גברים ששרדו (או חווים) דרמה אישית ורוצים לברוח
  • ולבסוף, גברים שבאמת רוצים למצוא את הנפש התאומה שלהם
דווקא בקרב נציגי הקטגוריה האחרונה עלינו לחפש את הנסיך שלנו.

חזרה לעולם הדייטים לגרוש או גרושה

סטטיסטיקות גירושין עדכניות נראות מדכאות מאוד. שליש מהנשואים מתגרשים בשלוש השנים הראשונות. הוסיפו לזה גם בני זוג שנפרדו. לכן העולם מלא גברים ונשים שנשארים לבדם ומרגישים בודדים. לאחר מספר שנים של חיי משפחה, רבים מהם מתקשים לחזור לעולם ההיכרויות והדייטים. הצלחה בתחום ההכרויות מגיעה עם ניסיון. במשך כמה שנים, אתם יכולים לאבד את כל הכישורים הדרושים. לכן, אל תתייאשו אם הלילה ראשון השלכם בבר הרווקים, הוא לא מה שחלמת עליו. ככל הנראה תזדקקו לזמן מה כדי לבחון מחדש את העולם הזה והשינויים שהוא עבר במהלך היעדרותכם.

אך לפני שתלמדו כיצד, עליכם לזכור כמה עקרונות כלליים

  • היו סבלניים
    הבעיה העיקרית של גברים שהתגרשו לאחרונה היא חוסר סבלנות. הם ממהרים להביא אישה חדשה. הם כל כך מורגלים בכך שבכל לילה הייתה לידם אישה במיטה, שהם מחשיבים את נוכחותה כמובנת מאליה. חלק מהגברים הגרושים חוששים שהאיבר שלהם יקטן מחוסר שימוש. זה אינו נכון לחלוטין. התנגדו לדחף לזרז את הליכים עם האישה במהירות האפשרית. להראות עניין מוגזם יפחית את סיכויי ההצלחה שלכם, בתשעה מתוך עשרה מקרים, אתם פשוט תפחידו את האישה. שמרו על סיבולת וסבלנות. התגמול לא יאחר להגיע.
  • תתנהגו לפי גילכם
    פגשתי גרושה מושכת מאוד בת שלושים, שסיפרה לי על מסיבת הכרויות גרושים גרושות. אישה זו חלמה לפגוש אדם הגון עמו תוכל לדבר ולהתעלס. כשהגיעה למסיבה היא ראתה גברים רבים שבלעו בירה והצטופפו בפינת החדר. הביישנות והספק העצמי מנעו מהם לעזוב את הקבוצה ולהתחיל להכיר נשים. הם הרעילו בדיחות מגונות ושתו תוך כדי שנזכרו בחברת בני נוער. נשים, בינתיים, עמדו במרחק, דיברו זו עם זו, הסתכלו על גברים והרגישו יותר ויותר בודדות עם כל רגע. בת שיחתי הודתה, כי אם אחד מהם היה מתנהג באופן בוגר ונפרד מהקהל, היא הייתה ניגשת אליו ולוקחת איתה הביתה. עם זאת, זה לא קרה. היא חזרה לביתה לבדה וחוותה תסכול ורעב מיני. מוסר ההשכל בסיפור זה ברור דיו. אתה יכול לשוב ולהיות גבר רווק, אבל כבר אינך בן שבע עשרה. התנהג לפי גילך ותכיר נשים בהצלחה.
  • שמרו על הביטחון שלכם
    גברים גרושים רבים רואים עצמם כ"סחורה סוג ב" נראה להם שהם נושאים את הסטיגמה של מפסידנים. אחרים דואגים לגילם וחושבים שהם לא יכולים להתחרות עם ילדים בני עשרים. שני הרעיונות הללו שגויים. על פי הסטטיסטיקה, מספר גרושים וגרושות שגילם עולה על שלושים, ארבעים ואפילו חמישים שנה, גדל בהתמדה. גברים מבוגרים יכולים להשוות סיכויים או להצליח יותר. גברים בני חמישים יכולים להכיר אפילו בנות עשרים וחמש ולעתים בהצלחה רבה יותר, מאשר צעירים.
    זכרו שעל כל גבר גרוש יש אישה גרושה אחת. המשמעות היא, כי אתם פוגשים מאות נשים בכל יום ברחוב שנמצאות במצב דומה לשלכם המעוניינות להכיר גברים. כיום. גירושין אינם מצמצמים את מעמדכם החברתי. למעשה, כי לאחרונה, נשים גרושות רבות מרגישות בנוח יותר עם גברים באותה העמדה. לכן יש לכם יתרון מסוים על פני בחורים צעירים.
    רק מעט רווקות נמנעות מגברים גרושים. גירושין הפכו כל כך נפוצים (אתם נמנים על עשרות מיליונים) נשים רבות, מסיבה זו או אחרת, נותנות עדיפות לגברים שהיו נשואים בעבר. אדם כזה, בוגר יותר מאשר בחורים צעירים שמבקרים בברים לרווקים ונשים תמיד מעריכות בגרות. גברים גרושים כבר עשו קריירה, ויש להם הכנסות גבוהות יותר. עם זאת, ככל הנראה היתרון העיקרי של גברים גרושים קשור למין. גבר שנשוי הוא בעל ניסיון מיני נרחב. הוא מתוחכם, בעל כישורים חשובים ומסוגל לספק נשים. וזו בשבילן נחשבת לסגולה חשובה מאוד.
ולסיכום
לאחר שחזרתם אל עולם ההכרויות והדייטים, אל תפסחו על המקומות שנוצרו במיוחד עבורכם. מועדונים, דיסקוטקים, ברים ומסעדות לגרושים, הנותנים לכם הזדמנות מצוינת לחזור לחיים אישיים פעילים. המפעלים הללו בשום אופן אינם מלאים בלוזרים ובלונים, אלא באנשים נורמליים כמוכם המחפשים בידור וחברה. לא משנה בני כמה אתם, בוודאי תמצאו בן או בת זוג. וגם לא תצטרכו להיאבק במבוכה ולומר לאישה שאתם גרושים - היא כבר יודעת זאת.
בקרו במועדוני ספורט בהם גברים ונשים מתאמנים יחד. אנשים בודדים, ככלל, דואגים למראה שלהם, ולכן ישנם רבים מהם במוסדות כאלה. אם אינכם חובבי פעילות גופנית, אל תדאגו לגבי זה. ראשית, מועדון ספורט הוא מקום לתקשורת, כך שלא משנה אם תריסר שכיבות סמיכה הן כל מה שאתה יכולים. אם אתה מתכוון לשנות את המקום המגורים שלכם, חפש בנין בו גרים רווקים.
לחזור לעולם ההיכרויות והשידוכים זה כלל לא קשה. גירושים לא הופכים אתכם לאנשים סוג ב.