איך מוצאים זוגיות ואהבה

איך למצוא את האהבה ולשמור אליה במערכת יחסים

מציאת זוגיות ואהבה

למצוא זוגיות, את אהבת חייכם ולהישאר מאושרים בזוגיות, זהו רצונו הטבעי של כל אדם. הקשר האידיאלי בין גבר לאישה, אהבה אמיתית, כל כורעת וסולחת, קיימת. פשוט צריך למצוא אותה, לבחור היטב את הנבחר או הנבחרת, מבין אלפי אחרים והחשוב ביותר, להימנע מטעויות גורליות בתחילת הדרך.

משל על הזקן הבודד

יש משל אחד שמתאר היטב את החיפוש אחר אהבה אמיתית ואישה (בעל) אידיאלי.
היה פעם גבר. הוא היה עשיר, מצליח ובנוסף לכל דבר, יפה תואר. כולם תהו מדוע הוא בודד. גבר יפה מראה, שהיה בעל אופי נפלא וחוש הומור מתון, נמנע תמיד מלהשיב. השנים חלפו. הוא הזדקן, הגיע הזמן והוא נשכב על ערש דווי. חבריו שהגיעו אליו ביקשו ממנו כי לפחות עכשיו, לספר, מה הסיבה לכך שבילה את כל חייו לבדו. תשובתו הייתה פשוטה והזקן ענה: "כל חיי חיפשתי את האישה המושלמת". חבריו היו תמהים ושאלו אותו, האם ייתכן כי מעולם לא מצא אישה הראויה בשבילו במהלך חייו? שתהיה אישה יפה, חכמה, מצחיקה ואמינה? הוא הרכין את ראשו בעצב וענה. כן, כמובן שפגשתי, אחת הנשים בחיי הייתה מושלמת מכל הבחינות. חבריו הופתעו ושאלו אותו מדוע אז, הוא לא הציע נישואים לאשת חלומותיו? בתגובה, שוב הרכין הזקן את ראשו בעצב, נאנח וענה: "כי היא חיפשה את הגבר המושלם".
משל זה מאלף מאוד. תוך כדי הרדיפה אחרי אידיאל שדמיינו לעצמינו, לעתים קרובות אנשים לא יודעים מהי אהבת אמת ופוסחים אליה גם אם היא נמצאת ממש לידם. תוך תשומת לב לאגדה העתיקה, כדאי להקפיד גם על כמה המלצות, שבהחלט יוכלו לעזור ב מציאת זוגיות ולא לפספס את בן זוגכם.

אל תשקיעו את כל כולכם בחיפוש אהבה

גם אם נמאס לכם מהבדידות והחלום החשוב ביותר שלכם הוא למצוא זוגיות, אתם לא צריכים להתנהג כמו כלבי גישוש ולראות בכל רווקה או רווק בני זוג פוטנציאליים. אהבה, זו הרגשה נפלאה אשר נוטה לעיתים קרובות לבוא במפתיע. לרוב, נפגוש את האהבה מבלי לצפות לה בכלל. אם כבר מהפגישות הראשונות, נתחיל להתייחס לבן זוג כבן לוויה לכל החיים, אפשר לא רק להפחיד אותו, אלא להרוס לגמרי את היחסים עוד בטרם החלו, גם אם לאלה היה סיכוי טוב להתהוות.
כל אדם הוא בעל אישיות בוגרת, לכן זה טבעי שאם להתחיל ולהתייחס אליו כאל אובייקט המיועד לעמוד תחת החופה, התגובה יכולה להיות הפוכה באופן קיצוני.

היו טבעיים

אז איך מוצאים אהבה משלכם? מראש, למצוא אהבה זה לא כל כך פשוט. אבל, על מנת לעלות את הסיכויים, עליכם תמיד להיות כנים וטבעיים כשמתחילים בתקשורת עם נציגת המין השני. היו עצמכם, לא פחות או יותר.
לא כדאי להמציא ולהתאים את עצמכם לדימויים אחרים. לזיוף יש מגמה למשוך אליו את אותם הזיופים. אהבה אמיתית, לא תפרח מתוך מרמה. כשהכרתם אדם, היו מי שאתם באמת ותקבלו אותו הדבר בהדדיות.

שוחחו יותר

אנשים שיוצאים ונפגשים יחד, לרוב חווים משיכה הדדית ביניהם ובסופו של דבר מתפתחת ומתגלמת האהבה. למרות זאת, כדאי לשים לב כי עדיין זה רחוק מאהבת אמת. התחושה המהבהבת בהם יכולה להסתיים בפתאומיות, בצורה לא צפויה כפי שהתחילה. לכן, חשוב מאוד לשוחח ולגלות עניין מעמיק יותר אחד על השני. כדי שתוכלו לגלות יותר על התחביבים, הטעמים וההעדפות של השותף שלכם. זה חשוב מאוד, מכיוון שמכל הלבנים האלה יחד מתפתחת האהבה הכל כורעת. כאשר התשוקה שוככת, נשארת הבנה הדדית, כבוד, מיומנות ולעיתים גם רצון לבלות יחד. את התשובה לשאלה "האם זה יתאפשר ביניכם?" אפשר לברר כבר מהשלבים הראשונים והשיחות ממלאות תפקיד חשוב ביותר בהקשר זה.

תוך כדי חיפוש זוגיות, לא כדאי לחפש את השלמות

כדי לא לחזור על שגיאת הזקן מהמשל, עליכם להפסיק לחפש שלמות במושא הבחירה שלכם. בכל אחד מאיתנו, ישנם חסרונות מסוימים משלו. בשום פנים ואופן, אל לנו להתחיל להיטפל לזוטות או לנסות להכריח אדם לפרוט לפי המיתרים שלכם. כולנו לא מושלמים. הדבר היחיד והחשוב הוא למקד את תשומת ליבכם לחסרונות משמעותיים בנבחר, לפי אמות המידה שלכם כמובן.
אלה יכולים להתבטא באופנים שונים, ויש לשפוט כל מקרה לגופו. אנוכיות, חוסר דייקנות או אחריות, שימוש לרעה באלכוהול או עישון, תלות במכונות מזל והימורים או תשוקה מוגזמת לספורט אתגרי. אם הבחנתם אצל בן זוגכם בתכונות שאינכם מוכנים או יכולים לקבל (והוא מצידו לעולם לא יפטר מהן), עדיף לא לחיות בתקוות שווא ולעצור את יחסי האהבה בזמן, לפני שתספיקו להתרגל אחד לשני ביתר שאת.
באשר לחסרונות קלים במראה או באופי, מאלה אפשר פשוט להתעלם. כאמור, כולנו לא חסרי פגמים ואל לנו להתמקד בגרגיר אבק בעינו של האחר, מבלי לשים לב לסיפון בתוכנו.