איך להצליח באתרי הכרויות ישראלים, הכרויות רווקים ורווקות

בלוג | ראשי פרקים

מאמרים בנושא הכרויות


הכרויות רווקים ורווקות

לנשים רווקות וגברים רווקים, אתר הכרויות הוא מקום מתאים להתחיל לחפש אחר פנויים פנויות אחרים, לאהבה או מערכות יחסים, פלירטוט, רומנטיות או רק בשביל למצוא חבר או חברה. למצוא אישה עם ילדים או ללא ילדים או פשוט לבלות שעה או שתיים בצ'אט וירטואלית על מזג האוויר או על משחק מסקרן. הכרויות רווקים ורווקות בישראל נעשה יותר ויותר פשוט מדי שנה.
לאחר שמצאתם מועמדים מתאימים בחיפוש, תתחילו להתכתב איתם ואל תפחדו לכתוב קודם. לפעמים מספיק לשאול כמה שאלות כדי להבין אם להמשיך בתקשורת או לא. אתרי הכרויות מאפשרים לכם לחסוך זמן רב בתהליך מציאת בן זוגך. זה נכון במיוחד לגבי הורים יחידניים כי בהורות יחידנית יש זמן פנוי מוגבל. אתם יכולים לגשת לאתר ההכרויות לפחות לכמה דקות כל פעם שזמנכם מתפנה. אין צורך לבזבז זמן על איפור והתארגנות.
למרות העובדה שיש המון אתרי הכרויות מסוג זה באינטרנט, אסור להניח שהם לא מועילים. בהם תוכלו להכיר רווקים ורווקות בודדים אחרים המחפשים בדיוק כמוכם אפשרות לפזר את הבדידות, למצוא אהבה, את הנפש התאומה. אין ספק שבין אלפי פרופילים באתרי הכרויות תמצאו גם הרבה גסים, לא מספיקים וריקים. כדי למצוא את מה שאתם צריכים, השתמשו במנועי החיפוש באתרים הכוללים פילטרים שונים: לפי גיל, לפי מקום מגורים, לפי מטרה, לפי הכנסה, לפי גובה, לפי משקל וכד'. זה עוזר לצמצם את אפשרויות ולחסוך זמן חיפוש באתרים.
תגיות

הכרויות בישראל

"לא טוב היות האדם לבדו, אעשה לו עזר כנגדו" (בראשית ב יח). מימי התנך אנו למדים כי הזוגיות תמיד הייתה בטבע האדם. בדידות היא הדבר הגרוע ביותר שיכול להיות. כבר מגן ילדים, בנים לא נשארים אדישים לבנות ומציקים להן. זה לא משתנה גם לאחר שנים מאוחר יותר, רק האופן בו גברים מבטאים חיבה כלפי נשים משתנה.
אחת הדרכים הפופולריות למצוא זוגיות היא הכרויות אונליין. אז אם את רווקה והחלטת להירשם לאתר הכרויות בישראל כדי למצוא בן זוג - זהו פתרון נהדר. ראשית עליכם להבין שאתרי היכרויות הם כמו הגרלה גדולה. אי אפשר לנבא את העתיד, אין לדעת מי בדיוק ומתי תפגשו, מה שניתן לעשות זה לבוא מוכנים. קודם צריך להחליט מה אתם מחפשים ושנית לגשת בצורה נכונה ומושכלת למשימה הלא פשוטה זו. באינטרנט, כמו בחיים האמיתיים, אתם יכולים לפגוש אהבה אמיתית ולצד זה תוכלו לחוות אכזבה גדולה.
עם זאת, הסיכוי להצלחה גדול למדי. הרבה אנשים חיוביים וידידותיים משתמשים באופן פעיל כיום בפלטפורמות באינטרנט. אנשים שיש להם יום עבודה ערוך ומוגבלות בזמן והם מגובשים לגבי מה הם רוצים מהחיים. להלן מספר טיפים שימושיים איך לעלות את סיכויי ההצלחה באתר הכרויות שיעזרו לכם להשיג את חפץ ליבכם.
להמשך קריאה...
תגיות

הכרויות פנויים פנויות

האם להכרויות ברשת יש סיכוי להתפתח למערכת יחסים חזקה?
אין ספק שרבים שמעו סיפורים מחברים על איך הם מצאו את בני זוגם דרך האינטרנט. יתר על כן, זה לא בהכרח קרה בפורטלים המיועדים לחיפוש זוגיות. אפשר כי מישהו סימן לייק לתמונה של אדם שאהבו ברשת חברתית או התחילו לשוחח במסנג'ר. העובדה נותרה: אנשים נפגשו ברשת.
האינטרנט נכנס היטב לחיינו. כאן עובדים ונחים - אז למה לא להשתמש בו כדי למצוא בן זוג לחיים?
היעילות של הכרויות מקוונות מאושרת על ידי שורה של ניסויים. לדוגמא, מחקר של הפסיכולוג הבריטי ג'ף גאווין. מתנדבים שעזרו למדען להעריך את יעילות ההכרויות ברשת היו צעירים בגילאי 19 עד 26 אשר היו מוכנים למערכת יחסים רצינית. משימתם הייתה להירשם לאתר היכרויות כדי למצוא בן זוג. בסוף הניסוי, 72% מהמשתתפים המשיכו בתקשורת הדוקה בחיים האמיתיים, וחלקם אף התחתנו.
להמשך קריאה...
תגיות

הכרויות גברים ונשים

הדבר החשוב ביותר במקרה של פגישה ברת המזל הוא לא להתבלבל בזמן הנכון. אם ראית את גבר חלומותיך - אל תתביישי. אל תעמדי בצד, נאנחת בסתר ותצפי שהוא יתקרב אליך בעצמו. מרבית הגברים הטובים החלטיים אפילו פחות מנשים בנושא. נקודה חשובה בפגישה והצהרה להמשך הוא כרטיס ביקור. בימינו, לכולם יש כרטיסי ביקור, תשתמשי בעיצוב נחמד עם השם ומספר טלפון. להתחלה, תדפיסי מאה ותתחילי להשתמש. מפיות וחתיכות נייר עם מספרי טלפון כבר לא רלוונטיים ואפילו מגוחכים. נכון, לא נתווכח, בזמנו זה היה די רומנטי.
אבל הכל משתנה ויחד עם זה גם אורח החיים. הימצאותו של כרטיס ביקור ברשותך מעניקה לך במיידי דימוי של אישה רצינית ומודרנית. נשים כאלה בדיוק, הן שמושכות את תשומת לבם של גברים הגונים. בכרטיס הביקור לא צריך לציין את כל המידע. מספיק להוסיף שם, טלפון ודואר אלקטרוני. בנוסף, לכרטיסי הביקור פשוט אין חלופה עבור נשים ביישניות. הרי, כשכרטיס הביקור זמין, מספיק רק לחייך קלות, להושיט לו כרטיס ביקור ובאותו הזמן אפשר אפילו לא לומר דבר. דרך אגב, אותו הדבר גם לגבי הגברים. אם תהפכו את הסדר תראו שבכל מסתדר :)
תגיות