רשת חברתית והכרויות

הכרויות לקשר רציני באינטרנט – אפשרי בימינו?

בשנים האחרונות, השתנתה לגמרי גישתם של אנשים כלפי כל הנושא של הכרויות אונליין וחיפוש זוגיות באינטרנט. למעשה, אם ניזכר בימים עברו, מציאת קשר רציני באינטרנט הייתה בגדר פנטזיה השמורה לחולמים, אך כיום המצב שונה מכמה סיבות.
אחת הסיבות, שכיום מציאת קשר זוגי אפשרית באינטרנט, היא כל העניין הזה שאנחנו משתפים ומשתפים שלל סוגים של מידע ותמונות לגבינו, אירועים שאנו לוקחים בהם חלק, מתייגים חברים שלנו ועוד. איך אומר המשפט המוכר? – הראה לי את חבריך ואגיד לך מי אתה? – אז זה מקבל כאן כפל משמעות בנושא של הכרויות אונליין באפליקציות ובאתרים השונים. הסיבה לכך, היא כי ניתן להבין עלינו המון תוך שיטוט בכרטיסים שלנו בפלטפורמות החברתיות השונות – דבר אשר עשוי להקל רבות על מציאת פרטנרים מתאימים לזוגיות.
  • הכרויות לקשר רציני או קשר דיסקרטי ומתגנב? מה נפוץ כיום?
    אין ספק שזה תלוי את מי שואלים, ובאיזה סביבת מגורים הוא או היא גרים. אם תשאלו רווקים ורווקות תל אביבים, יכול להיות דווקא שתופתעו להיווכח כי לא מעט אנשים מחפשים לסיים את בדידותם ולאתר קשר רציני באינטרנט.
    נכון, תמיד יהיו את הרווקים והרווקות המושבעים, אך בעת החלקות ימינה ושמאלה בטינדר ובאפליקציות אחרות או אתרי הכרויות, אפשר דווקא לראות לא מעט כרטיסים של בחורים המחפשים קשר רציני, וגם בחורות שרושמות בבירור משהו בסגנון: "סיימתי את שלב המשחקים, מבוססת עם עצמי ומחפשת את החבר הכי טוב שלי עבור קשר רציני בלבד!". כנראה שאין נפוץ יותר או נפוץ פחות, אך באופן כללי, בהחלט אפשר להגיד שהיות האדם לבדו אינו טוב. רובנו מחפשים תמיכה וזוגיות בריאה, כזו אשר נוכל להתרפק עליה ברגעים שמחים וגם עצובים.
  • אינטרנט לקשר רציני? או אינטרנט חפוז?
    בין אם אתם מחפשים שעשוע לאיזשהו ערב, או שמא אתם תרים אחר הנפש התאומה שלכם, אינטרנט יכול להוות אחלה של תשובה ומדויקת ביותר. אם פעם היינו צריכים להסתמך על מידע מאנשים אחרים לגבי הדייט (למשל, כמו בליינד דייט) של הערב, הרי שכיום אנחנו כבר יכולים לעשות את התחקיר שלנו בעצמנו, ולבדוק בדיוק מי הבנאדם, מי החברים שלו והיכן הוא מתויג, לאילו סוגים של אירועים האיש נהנה ללכת ועוד.
    סליחה שאנחנו מדברים בלשון זכר, פשוט בד"כ יש להישמר יותר מפני "נוכלי אהבה", ופחות מפני נוכלות-אהבה. רבים המקרים בהם גברים מוליכים שולל נשים באינטרנט ואפילו מתחזים לאנשים אחרים (למשל, גבר נשוי שמתחזה לרווק), אך המקרים האלו בהחלט יכולים להימנע, כל שאת צריכה לעשות, זה לעשות איזשהו תחקירון קטן לגבי הגברבר שמציג את עצמו בפנייך באינטרנט.
    אם נשחרר לרגע את הטון הרציני, נזכור גם שלא כולם מחפשים זוגיות דווקא. אנשים רבים גם מחפשים הכרויות לקשר דיסקרטי או אפילו סתם הכרויות חפוזות, קשרי יזיזות ועוד. בגדול, האינטרנט בהחלט מהווה תשובה עבור כל מחפשי המי והמה, והוא גם מאפשר לנו לדייק את החיפושים שלנו, לדייק את הבחירות, להכיר ולעמוד על סוג אופיו של הבנאדם לפני שנפגשים עמו ועוד.
  • גברים ונשים מחפשים קשר רציני באינטרנט
    אם יש המלצה אחת מאיתנו אליכם, הרי שהיא להרחיב לגבי מי שאתם. גם באופן פיזי – אל מול אנשים במציאות, וגם על גבי כרטיסי ההיכרויות שלכם ב אתרי הכרויות. אתם מחפשים קשר רציני, נכון? לא בא לכם להיות לבד, אז רשמו כמה מילים לגבי עצמכם לפחות. אם אפשר, אז קצת יותר מכמה מילים.
    למשל, אתם יכולים ליידע לגבי התחביבים שלכם, זה אף פעם לא מזיק. אתם מעשנים? אוהבי בעלי חיים? נהנים מטיולים בחיק הטבע? יש לכם הנחה על צימר בצפון?? תיידעו את האנשים שמעבר למכשיר הטלפון!
    כמה מילים לגבי עצמינו בהחלט עשויות לסייע לנו לאתר קשר רציני באינטרנט ולא קשר למטרת שעשוע חולף (שזה גם אחלה ומתוק, אבל כנראה לא עבור כל תקופה, בשלב מסוים כבר בנאדם צריך ורוצה פרטנר או פרטנרית שניתן לשתפם בכל דבר, לחלוק עמם שמחות ובכי, ליהנות ביחד מסרטים דביליים וכו').
    עוד לא מצאתם זוגיות באינטרנט שגורמת לכם לחייך כל בוקר? אתם נגד כל הקונספט? יש מצב שאתם קצת נסחבים מאחור, חברים. רוב העולם מחפש היום באתרי היכרויות ואפליקציות הכרויות באינטרנט, הכרויות לקשר רציני, קשר דיסקרטי או למצוא דייט. ברוכים הבאים למאה ה-21, בה כל המידע מוצג בפנינו בכל עת, תנצלו את זה ותאתרו בני זוג שיגרמו לכם לחייך בבוקר!