מאמרים וטיפים איך להצליח באתר הכרויות, דייט, למצוא זוגיות ואהבה

בלוג | ראשי פרקים

מאמרים בנושא הכרויות


איך למצוא זוגיות והאהבה

כולנו ממהרים לצלול לבריכת האהבה מגיל צעיר ודורכים שוב ושוב על המגרפה הזו. היו לנו הרבה דייטים, מערכות יחסים וחוויות אהבה, אבל כמעט תמיד למדנו רק מהטעויות שלנו.
במקרה הטוב, קיבצנו קצת מידע מחוויה של מכרים או מעצות באינטרנט. אבל בדרך כלל בדקנו את כוח ליבנו באופן אישי. איננו יודעים כיצד צריך להיראות קשר טוב ונכון. זה לא משהו אשר נלמד בבתי ספר או באוניברסיטאות. כתוצאה מכך, באהבה ובמערכות יחסים יש לנו בלגן מוחלט.
מערכת יחסים טובה מתרחשת כשמגלים מודעות ומשתמשים בראש. תלמדו מאחרים, המנוסים באהבה, שיעזרו למי שחווה סערות מתמשכות בחייהם האישיים.
מערכות יחסים טובה:
"גופך העירום צריך להשתייך למי שאוהב את נשמתך העירומה".
(צ'רלס ספנסר צ'פלין)
להמשך קריאה...
תגיות

כיצד למצוא בן זוג לחיים

למצוא את גבר החלומות שלך זה לא פשוט. בנוסף, לעיתים קרובות מתרחשים מצבים כשאתם אוהבים בני זוג גם אם הם לא נמנים עם האמינים.
במערכות יחסים, צריכים להיות איכויות שאיתם תכלו לחיות. לכן, בבחירת גבר, במיוחד לנישואין, כדאי לשים לב לא רק לאטרקטיביות החיצונית והתשוקה שהתלקחה, אלא גם לאיכויות הפנימיות של האדם.
החיפוש אחר בן זוג לחיים יכול להתעכב לא רק מכיוון שאין גברים מתאימים בסביבה. לעתים קרובות מאוד, אישה לא יודעת מה בדיוק היא מחפשת בגבר. וגם אם כן, האם הדרישות מוצדקות?
הליך מחשבה שגוי עלול להוביל לבזבוז זמן ולא למצוא את ה"אחד". אז איך לחפש זוגיות?
כשלב ראשון, כדאי להתחיל את ההכנה לבחירת בן הזוג האידיאלי על ידי הגדרת מאפיינים רצויים שיהיו לבעל עתידי.
להמשך קריאה...
תגיות

מה כדאי לבחון לפני שתבחרו בת זוג לחיים

בחירתו של החצי השני שלנו היא אחת הבחירות החשובות בחיי האדם. אבל דווקא בנושא זה אנשים לוקחים זאת לפעמים בצורה קלת דעת. הם עושים את זה כאילו איש לפניהם מעולם לא הקים משפחה והם עושים זאת בפעם הראשונה. אז איך בוחרים בת זוג? בשביל התחלה, עושים רשימת תכונות שהיינו רוצים לראות בבן / בת הזוג שלנו בעתיד.
איך להבין את מי אתם צריכים כדי ליצור מערכת יחסים מאושרת? כמובן, כל האנשים שונים וכל אחד צריך לחפש זוג לפי אותם קריטריונים שנראים לו החשובים והנחוצים ביותר. לכן לא נתעכב על כך בפירוט ונעבור בקצרה על כמה מהם.
להלן כמה נקודות שימושיות למי שלא רוצה לטעות בבחירת בת זוג לחיים. חשוב להבין, את מי אתם מחפשים, את מי אתם צריכים ועם מי הייתם רוצים לחיות את חייכם.
להמשך קריאה...
תגיות

מה זה לפלרטט ואיך להצליח בזה

מה זה לפלרטט? זו קבוצה של פעולות מילוליות ולא מילוליות שאנו מבצעים כדי להביע עניין באדם אחר. לפלרטט זה כיף, לפלרטט זה בטוח, לפלרטט זה טבעי!
מה צריך כדי להצליח בפלירט
  • יצירת קשר עין: 3 מבטים - שניה למבט
  • לפלרטט עם גישה חיובית
  • ליזום שיחה
  • להנות
  • להקשיב
  • מגע
  • גברים: סנטר מעלה, בנות: סנטר מטה
  • גברים: רצינות, בנות: לחייך
  • כרטיס ביקור
  • מחמאות
  • להכיר בחולשות
להמשך קריאה...
תגיות

המשיכה באהבה וזוגיות

חוק המשיכה הוא עיקרון אוניברסאלי שניתן להחיל על כל תחומי החיים. מהות החוק - דומה מושך דומה. כלומר, אתה מושך אל חייך את מה שאתה בעצמך. בעזרת מחשבות, ריכוז ואנרגיה. עקרונות אלה נובעים מגישה פסיכולוגי בריאה, קשר הדוק יותר עם החלומות והלב שלכם. כל אחד יכול להשתמש בחוק המשיכה! אז מדוע לא ליישם זאת בחיפוש אחר אהבת האמת שלכם?
להמשך קריאה...
תגיות