מאמרים וטיפים איך להצליח באתר הכרויות, דייט, למצוא זוגיות ואהבה

בלוג | ראשי פרקים

מאמרים בנושא הכרויות


הכרויות ברשת לחתונה

לא כל כך פשוט להכיר אדם הגון כמו אתם רוצים, להתיישב ולהקים משפחה מאושרת. ואם הדייטים עם חברים של חברים לא מניבים תוצאות, הנסיעות למועדונים כבר מעייפות, נשארו אתרי הכרויות או לעשות צעד קצת קיצוני ולשים את גורלכם בידי אנשי מקצוע? בכל מקרה אליכם לא לוותר. ואם החלטתם לנסות אתרי הכרויות רצוי להתמקצע בנושא. כמו שאומרים הנבון למד מהניסיון של אחרים ו"ידע הוא כוח" - פרנסיס בייקון.
להמשך קריאה...
תגיות

עצות לרווקים - איך להצליח בדייט ולמצוא אהבה

כולם חולמים לפגוש את אהבתם. אומרים שתחושה זו, גורמת לעולם להסתובב, אמת? לפעמים נראה, כי לאן שלא תסובבו את הראש, לכל אחד יש את החצי האידיאלי משלהם, חוץ ממכם. במבט מהצד, נראה שכולם חוץ ממכם, מרחפים על ענני האהבה.
ההרגשה שאתם מאוהבים ואהובים חזרה אי אפשר להשוות לשום דבר אחר. אבל מה אם נראה כי החיפוש אחר האהבה יימשך לנצח? האם עלינו להישען לאחור ולחכות עד ש"אותו האחד" ימצא אותנו? ובכן, לא.
להלן שלושה דברים חשובים שיקרבו אתכם לפגישה עם אהבתכם.
  • האמינו בזאת
  • תלמדו לאהוב את עצמכם
  • תהיו כנים עם עצמכם ותגדירו, מה הייתם מצפים לראות בבן או בת הזוג שלכם
להמשך קריאה...
תגיות

הכרות אונליין ומערכת יחסים - טיפים וסטטיסטיקה

תקשורת חברתית באינטרנט, בין אם נרצה או לא, אבל מרחב הסייבר הפך לגבול חדש ביחסים חברתיים. הלהט שאיתו אנשים צוללים לרשת, מכירים חברים ואפילו מוצאים אהבה, גורמת לפעמים לתגובה שלילית מצד הספקנים. מתנגדי הכרויות ברשת האינטרנט יטענו כי מערכות יחסים אלו אינן אמיתיות ואין פה דמיון לעולם האמיתי. תקשורת במרחב הסייבר היא רק תחביב תרבותי ולא ניתן להשוותו לחיים האמיתיים. אותם האנשים המעדיפים לתקשר באמצעות כבלים ומיקרו-שבבים הם פשוט תלויים או חוששים ממערכות יחסים קרובות ואמיתיות.
אז בואו ונצלול קצת יותר לעומק לגבי כמה עובדות מעניינות על הכרויות אונליין.
להמשך קריאה...
תגיות

איך לשמור על מערכת יחסים בריאה

קשרים בריאים מאפשרים לכם לבטא את אישיותכם (יחד עם בן זוג וגם בלעדיו), לחשוף את הטוב שבשניכם ולעודד צמיחה והתפתחות. אם אתם במערכת יחסים, במיוחד אם זה רק התחיל, עדיף ליצור בסיס איתן למערכת יחסים חיובית ובריאה כבר מההתחלה. שימו לב במיוחד לכבוד ולתקשורת טובה, אז תוכלו ליהנות ממערכת יחסים בריאה ומלאה.
להמשך קריאה...
תגיות

אתר הכרויות לעומת משרד שידוכים

שאלה חשובה מאוד - היכן עדיף לחפש מערכת יחסים רצינית וליצור משפחה, באתרי הכרויות, ברשתות חברתיות או שדכניות ומשרדי שידוכים?
לעיתים קרובות למדי, בחיים האמיתיים ממש קשה לפגוש בן זוג מסיבות אובייקטיביות לחלוטין (יום עבודה ארוך, צוות נשים או רק גברים וכו') ואז היכרויות ברשת הן אפשרות הטובה ביותר... אם יודעים להשתמש נכון באפשרות זו.
להמשך קריאה...
תגיות

הכרויות לקשר רציני באינטרנט

ברכות לחצי הגברי של הקוראים! האם אתם עדיין רווקים? ואז אנחנו הולכים אליך! אבל לא בידיים ריקות. יש לנו מדריך עבורך, איך למצוא אישה - להשיג ולחתום.
כשמספר הגרביים הפזורים בדירה מגיע לרמה קריטית ולבטן נמאס מכופתאות, כל אחד מפנה את מחשבותיו ליצירת משפחה. בהתחלה, לוקחים את המחשבות החולפות האלו כדי לטשטש את דעתכם, אבל בכל פעם, כמו זבוב מעצבן, נהיה קשה יותר ויותר לגרש אותן.
אם קרה לכם והזדמנות זו הגיעה - מזל טוב! התבגרתם. לא צריכים לפחד מזה, אלה רק צריך לגשת בחוכמה לבחירת בן / בת זוג לעתיד ולהבין, איך למצוא בחורה טובה לחיים ואהבה ומה עושים כדי לא לאבד אותה.
למצוא זוגיות ו- לשמור על זוגיות אלה שני הדברים שלא תמיד הולכים יד ביד לכן ורצוי להתמקצע בשניהם.
להמשך קריאה...
תגיות