הכרויות ורשת חברתית

אתר הכרויות לעומת משרד שידוכים

כולנו מתגעגעים לימים שבהם הכרויות החלו כמפגשים קבוצתיים עם חברים וחשפו תחומי עניין משותפים ומידע אחד על השני טיפין אחר טיפין לפני הפגישה האינטימית. סיפורים על רומנטיקה בבית הספר הישן, מפגשים מקריים והכרות דרך פגישה עיוורת, שבעבר, היו גורמים לדפיקות לב ולקחו זמן כדי להכיר אחד את השני ולהתאהב נעלמו זה מכבר. בימינו, אנשים הולכים בקצב מהיר ולא טורחים לעבור את נתיב ההכרות.
הדור הנוכחי לא הספיק לקחת את המסלול הארוך, לטייל תוך כדי התייחסות ליופי של הטבע או לעצור ולהריח את הורדים, בימינו, דברים שיש להם משמעות הושלכו הצידה עבור רובינו. הדור העכשווי, בעידן הדיגיטלי, רגיל לחפש ולמצוא פתרונות מיידיים לכל הבעיות. אולי זה מה שגורם לאנשים להיות חסרי סבלנות הרוצים כי הכל ייעשה כהרף עין, באמצעות קיצורי דרך. אנו רוצים למצוא מערכת יחסים ארוכת טווח עם מחויבות ואמון, שתמשך עשרות שנים.
אני לא מתכוון שהמפגש דרך הרשתות החברתיות, אתרי הכרויות או משרדי שידוכים הוא שגוי או רע ואינו יוביל לשום דבר. אפשר למצוא כמה וכמה סיפורי אהבה מוצלחים, אך מבחינה סטטיסטית זה לא הראה תוצאות נהדרות בכל מה שקשור ליצירת קשרים נצחיים ויחסי אהבה כמו בימים עברו.
אפליקציות היכרויות מקוונות אכן מהנות, קלות ונוחות מאוד, אך הן ידועות גם כמדיום לחיבורים חסרי משמעות. היו גם מקרים שבהם דייטים כאלה הסתיימו בסיומות מתנפצות.
למרות שיש כמה סיפורי אהבה שהתפתחו דרך אתרי ההכרויות. אני תוהה אם עדיין יש תקווה למצוא אהבה אמיתית ברשת כאשר את האתרים מולאים אנשים המחפשים קשרים מזדמנים לצורך מיני בלבד.
עכשיו, אם אתם נמצאים בצד הרציני למציאת אהבה אמיתית וארוכת טווח אך לא הצלחתם למצוא את בן הזוג לחיים המושלם עד כה, אנו ממליצים לכם בחום לנסות גם סוכנות שידוכים שהיא הדרך הבטוחה יותר ויכולה לסיים את החיפוש אחר מציאת אהבה שתמשך לפחות כמה עשורים. אתם בטל תוהים, אז מה ההבדל בין היכרויות ברשת למשרד שידוכים, להלן אנו מביאים לכם חמש סיבות להשקיע גם בסוכנות שידוכים.
  • אפשרות בטוחה יותר
    הצד האפל של אפליקציות ואתרי היכרויות הוא שהמידע המקוון יכול להיות מזויף ואף אחד לא עובר דרך סינון כלשהו וזה יכול להפוך את המקום למסוכן מכיוון שאתם תלויים אך ורק באינסטינקטים שלכם, האם להיתעלם ממישהו או להחליט לצאת לדייט, כאשר פונים למשרד שידוכים, הלקוח הפוטנציאלי עובר בדיקות סינון וריאיון אישי, כך שקיים סיכוי נמוך יותר שהשותף הפוטנציאלי שלכם רוצח סדרתי.
  • צורך הדדי באהבת אמת
    סוכנויות שידוכים אינן חינמיות וזה נובע מכך שהן מבטיחות שביעות רצון של לקוחות ודואגות להעניק את השירותים הטובים ביותר שלהן בכל מה שקשור להתאמה בין אנשים בעלי דעות דומות, שבסופו של דבר יוכלו למצוא אהבה. כאשר אדם משלם שכר עבור שידוכים, ניתן לקחת בחשבון שהוא רציני בקשר למציאת אהבה ומוכן להתחייב.
    זה משמש גם ערובה לכך שבן הזוג הפוטנציאלי שלכם יתקשר. כמובן שאין ערובה לדייט מוצלח או אם יהיו בכלל דייטים למרות ההבטחותיו של המשרד אם כי משרדי שידוכים אכן עושים מה שביכולתם. לכן לא כדאי לזנוח כיוונים נוספים כדי למצוא זוגיות. צאו לבלות מדי פעם, חפשו באתרי הכרויות. לפעמים שידוך מוצלך יכול לבוא מכיוון לא צפוי כמו הבת הרווקה של חברו של קרוב המשפחה שלכם.
  • אנשים לא נעלמים
    בעולם המקוון מעשי היעלמות אקראיים די שכיחים. האדם שחשבת שעשוי להתעניין בכם באמת, מראה עניין ואז נעלם, מה שגורם לכם לתהות מה השתבש. הדבר פחות שכיח עם משרדי שידוכים. כששני לקוחות פוטנציאליים מביעים עניין וקובעים לצאת לדייט הם נדרשים לתת משוב אמיתי לאחר הפגישה ביניהם. לאחר מכן, השדכן מיידע אתכם באם בן הזוג הפוטנציאלי מעוניין או לא, כך שלא תישארו תוהים מה קורה.
  • שותפים פוטנציאליים אמיתיים
    הוכח סטטיסטית כי הרבה אנשים מקימים מידע מזויף באופן מקוון בכל הנוגע למראה, גיל, קומה ועיסוק, כך שבמקרים אלו, למרות שיש אתרים שעושים עבודה טובה בהתאמת אנשים בעזרת אלגוריתמים ההתאמה המושלמת תהפוך לכישלון. יחד עם זאת אתרי היכרויות רציניים משתמשים באמצעים עד כמה שאפשר כדי למנוע משתמשים לא מכובדים ושאינם תואמים לאופי האתר.
    אך בפגישה פנים מול פנים עם שדכנית אנשים לא יכולים לשקר לגבי תיק העבודות שלהם. שדכנים רבים מאמינים כי שידוך הוא אמנות, בהיכרויות ברשת לעומת זאת, אין את האווירה הקסומה המתרחשת כשהולכים לפגוש מישהו.
  • דיסקרטיות
    הצלחה באתרים מקוונים תלויה מאוד בחזות הפרופיל. לכן אנשים לפעמים נעזרים בפוטושופ או מציגים תמונות פרופיל לא עדכניות. כשמדובר במפגש בין אנשים דרך השדכנים, לא צריך לדאוג שאנשים יראו שונים מהתמונה שלהם. ואתם אפילו עלולים להיות מופתעים לטובה מחזותו של הדייט שאתו קבעתם.
    השדכנית תציעה לכם מועמד לאחר שנבחר על ידה באופן אישי על פי מראה, מקום מגורים, אופי וגם על פי ההעדפות שציינתם קודם. אתם לא צריכים להיזהר שהמידע הפרטי שלכם יודלף מכיוון שהוא יהיה חסוי וישמר היטב על ידי השדכנים, כך שאיש מלבדכם לא ידע על חיפושכם אחר האהבה ולא תצטרכו להיזהר מרכילויות שיועברו במהלך הביקור בחדר הכביסה.
מומלץ לקרוא גם מאמר הבא אתר הכרויות