רשת חברתית והכרויות

בליינד דייט? יכול להיות גם GREAT

אם היו הוראות משווק או יצרן, שמסבירות כיצד ליצור את הבליינד דייט המושלם, כנראה שפחות אנשים היו מהססים לפני היציאה לאחד כזה, אך מה לעשות, לפעמים בליינד דייט יכול להיות מאוד מביך ואפילו מאכזב. רשמו לכם כמה טיפים חשובים לגבי דייטינג.

אין ספק כי אהבה, היא אחד מהמסעות הקסומים ביותר בנבכי האנושות. למעשה, האהבה קיימת אפילו בממלכת החי, ובהחלט ניתן לראות בעלי חיים אשר מנהלים אורח חיים זוגי בטבע (כמו למשל: קופים, פינגווינים, יונים, פילים ועוד). אולי פגישה עיוורת לא קיימת אצל בע"ח, אבל דייטינג הוא בהחלט נושא בוער ומשמעותי עבור גברים רבים ונשים גם יחד. האמת? אין פלא שנכתבו כל כך הרבה ספרים על אהבה והופקו כל כך הרבה סרטים ומחזות. הרי, בשורה התחתונה, אהבה היא מה שגורם לנו להמשיך את קיומנו כאן בעולם הזה ולהתעורר בבוקר.
  • היכרות קצרה ומקדימה בטלפון
    באופן כללי, אנחנו חיים בעולם שמאופיין בהתעסקות מתמדת במכשיר הנייד. זה בסדר ואחלה, כל עוד זה במינון הנכון. כך גם רלוונטי לגבי פגישות עיוורות, ההסתמסות המרובה יכולה להיות נחמדה ממש, אך בשלבים המאוחרים יותר של ההיכרות. אם אתם לפני פגישה עיוורת, מומלץ דווקא לא להסתמס רבות, אלא לערוך שיחה קצרה בטלפון. אמנם, זה מעט oldschool, אבל שיחה טלפונית בהכרח תוביל לכך שתוכלו להרגיש טוב יותר את הבנאדם שמעבר לקו. מעבר לכך, התכתבויות גורמות למעין אשליה. כלומר, במהלך התכתבויות, קיימת תחושה שאנחנו מכירים את הבנאדם, כאשר בפועל הדברים הם מעט שונים. התכתבויות לא באמת משקפות את האדם שמעבר למכשיר הנייד.

    כשאנשים מסתמסים ומתכתבים, הם מסגננים את מילותיהם, לוקחים את הזמן בתגובותיהם וכו'. במהלך שיחת טלפון, הרבה יותר קל להבין אם פגישה עיוורת בכלל באה בחשבון עם אותו בנאדם. כשמתקשרים אחד עם השני טלפונית, שומעים את יכולת האדם לנהל שיח דינאמי, שומעים את טון הדיבור וכדומה. במילים פשוטות, הרבה יותר קל "להרגיש את הבנאדם". אם אתם מרגישים מבוכה, אתם בהחלט יכולים לנסות ולהתעלם מכך, אם אתם מרגישים שגם הצד השני נבוך, אפשר בכיף לפתוח בשיח על בליינד דייט ועולם הדייטינג. מה שכן, עדיף שיהיה שיח קצר, תשאירו משהו לדייט עצמו. לא מעט פעמים, השיחה קולחת בתחילתה, אך לפתע מתייבשת ונעצרת ללא הודעה מוקדמת. זה קורה, כולנו לפעמים שותקים, אך הרבה יותר קל להתמודד עם שתיקות מביכות כאשר כבר מכירים מספר חודשים, או לפחות שבועות. בתחילת ההיכרות ולפני פגישה עיוורת מיוחלת, תקפידו שלא להגיע למצבים של שתיקות מביכות. כאמור, הדרך לכך היא הימנעות משיחות ארוכות.
  • כבר יצאתם, נכון? קבעו עם עצמכם שאתם נהנים!
    אחד מהכללים החשובים לגבי דייטינג ובאופן כללי, טמון בכך שאל לנו לתלות את אושרנו באדם אחר. כלומר, במילים פשוטות יותר, האושר שלנו הוא האושר שלנו, והוא לא תלוי במצב רוחו של אף אדם אחר. כבר תכננתם בליינד דייט ויצאתם מהבית, אז למה לא ליהנות? נכון, לא תמיד קיימת התאמה זוגית תוך שניה ובטח שלא בכל פגישה עיוורת, אבל גם אם הערב נראה כמו פשלה רצינית, תיהנו לכם מהדרינק, מהאוויר של שעות הדמדומים, מחוף הים אם לשם הלכתם, ואפילו נסו ליהנות מהיכרות שאולי לא תמשיך מעבר לאותו ערב, אך בהחלט עשויה ללמד אתכם דבר או שניים חדשים. כל היכרות, עם כל בנאדם, יכולה ללמד אותנו משהו חדש, אז תמיד תפיקו את המיטב מהזמן שלכם עם אנשים אחרים (בין אם מדובר בנושאי דייטינג או לא).
  • יש CLICK או אין CLICK
    בדרך כלל, אנשים מאוד עסוקים בענייני כימיה, כאילו היו מדענים מנוסים שכל היום מתרוצצים במעבדה. חבר'ה, תרגיעו. תבינו בבקשה דבר פשוט, לפעמים ל-CLICK הזה לוקח זמן להגיע. נכון, לעיתים הכימיה מורגשת תוך שניות ונוצר סיפור מהסרטים, אך לפעמים הכימיה נבנית ולוקח לה זמן להיווצר.

    רבים הסיפורים על זוגות שיצאו אל פגישה עיוורת ולא התאהבו באותו רגע, אך לאחר מספר מפגשים, נוצרה חברות טובה וכימיה שבתחילת הקשר לא הייתה מורגשת. אל תשכחו, כולנו מגיעים עם מטענים כאלו ואחרים ומשקעים רגשיים שונים, כך שלפעמים לוקח לאנשים זמן להיפתח. בלא מעט פעמים, אנשים מתגלים כמשהו אחר לגמרי, ממה שהיה נדמה לנו שהם בהתחלה. לפעמים לחיוב, לפעמים פחות, אך זה קורה וכדאי להתחשב בכך.

    אגב, אם לא תהיו כל הזמן עסוקים בלחפש את הכימיה ולנסות להרגיש קליקים, תוכלו לפנות בראש הרבה יותר מקום עבור הנאה מאותו הערב. אז יאללה, תחגרו חזק וצאו אל בליינד דייט בזק. וזכרו, העיקר להעביר את הערב בנחמדות.