הכרויות למטרת נישואין

הכרויות למטרת נישואין - איך למצוא את כלת חלומותיך?

זו שאלה פילוסופית שרוב החבר'ה שואלים. אך לא כולם יודעים שהתשובה לשאלה כזו היא די קלה - תחליטו קודם.
התשובה לשאלה "איפה ואיך למצוא את כלת חלומותיך" תלויה ישירות במי שהיא - כלת חלומותיך. מלכת מסיבת או חתלתול, ספורטאית או ביולוג תיאורטי, אמנית או אשת עסקים? חשבו היטב על כל האפשרויות, ובחרו בעצמכם: איזו מין אישה או גבר תרצו לראות בזרועותיכם כל בוקר.

מטרה: אושר ביתי שקט

לגברים שחולמים על חתול ביתי שקט שיסדר את הקן שלכם ויחכה לבעלה מהעבודה, יש כמה תשובות לשאלה "איך למצוא כלה חלומית".
אתה יכול לפגוש כלה כזו בחנות ספרים ליד מדף הרומנים, באולם קולנוע במהלך סרט רומנטי ומושב ריק לצידה ובמקומות דומים אחרים. יפהפיות שקטות בבית כמעט ולא משתתפות במסיבות רועשות, הופעות רוק וספריות מדעיות. חפש כלה שקטה שיש בה רומנטיקה - בנות כאלה בדרך כלל רגישות ורגשניות מאוד.

המטרה: אישה מצליחה

אם אתה רוצה לקבל אשת עסקים כאישה, אם אתה חושב שאישה צריכה להיות עצמאית ומצליחה וזאת כלת חלומותיך אולי כדי שתבקר באימונים עסקיים, פגישות נושאיות, בחנות ספרים עם מגזינים עסקיים. רק תזכרו, ג'ינס מקומט וסוודר לא ירשמו אותה - תהיה מוכנים.

כלה מושלמת: גברת ספורטיבית

למי שכלתו האידיאלית בוודאי צריכה להיות ספורטיבית, התשובה ברורה: חפשו אושר במכוני כושר, בריכות שחייה, בחנות למוצרי ספורט, חנויות לתוספי תזונה לספורטאים, במשחקי ספורט ותחרויות. ושמרו על כושר! לא סביר להניח שכלה אתלטית תבחר בבחור עם בטן בירה.

החבר הכי טוב שלי הוא אשתי

הנישואים העמידים ביותר הם בדרך כלל אצל אותן זוגות שהם לא רק בני זוג, אלא גם חברים. אם הכלה שלך תהיה גם חברה שלך, שום דבר לא יוכל להפריד ביניכם.
האם אתם רוצים למצוא אדם קרוב ומעניין באמת? חפש אותו איפה שאתם בעצמכם יכולים להיות. נהלו חיים פעילים, בקרו במקומות בהם אתם מעוניינים. ספורט בר או מועדון אמנות, כנס מדעי או היפודרום - יש בנות יפות בכל מקום!

פגישות ובילויים משותפים חיוניים לחיי הזוגיות - 4 עובדות

ההיבטים החיוביים של הפגישות

בואו נראה מהם ההיבטים החיוביים של הכרויות וכיצד הם משפיעים על חיי הזוגיות של אנשים השואפים לחיים ולקשר מלא בריאות ושגשוג.

1. תקשורת טובה יותר

תקשורת ממלאת תפקיד חשוב בחיי האנשים.
תקשורת עוזרת לאנשים להעביר את נקודות המבט שלהם לאנשים לאחרים, מאפשרת אינטראקציה ביניהם ומביאה להבנה בין אחד לשני בקלות.
במערכת יחסים, תקשורת היא נקודה זכות גדולה שיכולה לצמוח ולהתהוות מהדייטים. כשיוצאים לפגישה, לזוגות יש הזדמנות לחלוק את ההיבטים שלהם בסביבה קסומה חדשה. לדון בענייניהם, לתקשר ברכות, רוגע ואהבה, ללא ויכוחים.

2. לשחרר מתח של חיי היום יום

דייט משותף, בין אם זהו דייט ראשון או דייט לאחר חתונת הזהב מאפשר לספק לאנשים הזדמנות להוציא את מתחי היום יום אל מחוץ למסגרת. ובכן, אך אתם חושבים איך זה אפשרי? התשובה היא באמצעות התקשורת ודייט כשלעצמו המשרה סביבה נוחה ורומנטית, ומכאן סביר להניח שבני הזוג יהיו יותר נינוחים זה עם זה.
במצב זה הם יוכלו להחליף רעיונות, רגשות, עצות כנות ופתרונות לבעיות ביתר קלות. בכך, להוריד את המתח בחייהם.

3. תחושה של חידוש בזוגיות

כולם אוהבים לזכור את היום בו הכרתם מישהי או מישהו מיוחד שהפך את חייכם ליפים ופנטסטיים להפליא. בילויים משותפים בנישואין מספקים הזדמנות לרענן זיכרונות אלה לך ולבת / בן הזוג שלך. אתם יכולים להתאים ולעצב את האירוע על ידי קישוט האולם, שולחן או חדר עם הדברים הקשורים לאותו היום המיוחד.
הפתיעו את בת / בן הזוג שלכם בקישוט או מזכרת שתקח אותם לאותו יום בו שניכם נפגשתם לראשונה. זה יביא חידוש ורעננות למערכת היחסים ויהפוך את הקשר ביניכם לחזק יותר מתמיד.

4. הרומנטיקה מדליקה

כבר מהדייט הראשון תדמיינו שאתם נפגשים לקשר רציני למטרת נישואין. צרו ונצרו את הרגעים אלה בזכרונכם, כי הם יעצבו את עתידכם. קחו את אתכם מזכרות שישמשו טריגר או מתנה בשלב מאוחר, אולי לאחר שנים של חיים משותפים על הדייט הראשון לכם. תשתמשו בפרח, סרט אדום או מפית למשל שתסמל את פגישתכם הראשונה. כך תוכלו ליצור קשר רומנטי ומבטיח יותר בינך לבין בן / בת הזו שלכם לעתיד.
אז לכו, צאו לדייט עם בן / בת הזוג שלכם ובלו איתם, שתפו את הזיכרונות הטובים בינכם, וצרו זיכרונות ראשונים חדשים. צפו בסרטים יחד, אכלו יחד ודיברו על אהבה. ואז בוודאי יתחזק הקשר הרגשי וההדדי בניכם שיקרב את שניכם זה לזה ויאפשר לכם לאהוב אחד את השני ביתר שאת.
הרומן ייראה נצחי.

דברים שבני זוג צריכים לעשות יחד לפחות פעם אחת בחיים

יציבות ביחסים - זה נהדר. אך בזוגיות יכולים להיווצר הרגלים שאינם רחוקים משגרה ושעמום. כדי להימנע מכך, להלן רשימה של דברים ששותפים צריכים לעשות יחד לפחות פעם אחת בחיים.
סודותיהם של זוגות מאושרים וארוכי שנים מעניינים את הפסיכולוגים זה מכבר. מחקרים רציניים הראו כי במערכות יחסים אלה ניתן למצוא ארבעה מאפיינים משותפים
  • בני זוג יכולים לתקשר זה עם זה בקלות ובנעימות
  • הם אוהבים את האופן בו הם נראים יחד, כלומר, לבני הזוג יש דימוי מושך
  • הם מקיימים יחסי מין נהדרים
  • הם מתכננים תוכניות כלליות לעתיד

רשימת דברים שבני הזוג יכולים לעשות יחד כדי לשפר ולחזק את הזוגיות. אל תתביישו להוסיף לרשימה נקודות נוספות משלכם

  • הביטו זה בזה בעיני זה במשך זמן ארוך. אם אפשר, אז כל הערב. אל תשכחו שחלק ניכר מתקשורת בין אנשים מתרחשת באופן שאינו מילולי
  • תלבשו בגדים מוזרים, למשל בתלבושות פורים והלכו ברחוב כאילו לא קרה כלום. תתפלאו, אבל זה מאוד מקרב
  • תבשלו יחד. רעיון נהדר הוא לשחזר במדויק את מתכון הילדות האהובה עליכם. ככל שתכירו יותר טוב את טעמו זה של זה, כך תרגישו יותר טוב
  • נשיקה ארוכה ומלאת תשוקה במקום צפוף. אגב, פסיכולוגים גילו שגופנו מתחיל לייצר את סרוטונין "הורמון האושר" כשאנחנו מחבקים לא פחות מ 20 שניות
  • שלחו אחד לשני תמונות והודעות SMS אינטימיות
  • סעו או טסו למקום שלא הייתם בו מעולם. אתם יכול לעצום את העיניים ולנעוץ את האצבע על הגלובוס; אתם יכול לקנות כרטיס בתחנת רכבת הקרובה. אתם יכול לצאת "לסיור" בסביבה. רשמים חדשים מעניקים רגשות ומשאירים זיכרונות לכל החיים
  • תתנו אחד לשני מתנות ללא סיבה. שוב, בלי סיבה. פשוט כהפתעה נעימה
  • להילחם בכריות. לא רק בגלל שזה נהדר, כמו בילדות. אך גם מכיוון שמועיל מאוד לבטא רגשות (כגון תוקפנות) ובצורה בטוחה
  • לטוס בכדור פורח. לקפוץ יחד עם מצנח (ומדריך) להתפעל משמי הכוכבים מבניין גבוהה. "להתעלות מעל ההמולה", ללא סיכון ולעורר רגשות עזים משותפים
  • צרו איש שלג. בתום לב, בגודל מלא, עם אף גזר. פסיכולוגים מעריכים "כי זה מאפשר לתרגל מיומנויות משותפות וחשיבה יצירתית" ובנוסף גם לצחוק ולהנות
  • בצעו לסירוגין סטריפטיז. אגב, גם כאן מותר לכם לצחוק ואפילו לצחוק בקול רם
  • נסה את כל תנוחות קמה סוטרה. ובכן, גם אם לא תעברו על כולם, אבל בהחלט תרחיבו את האופקים ותקבעו את העדפותיכם
  • תעשו אמבטיית קצף ביחד. בבית או בצימר למשל
  • תבלו לילה במלון בלי לעזוב את העיר שלכם. למה? ראשית, מפני זוהי מחווה רומנטית מפנקת. שנית, אתם יכול להרגיש שוב כמו "זרים מושלמים" ושלישית - עדיין לקחת את אמבטיית הקצף הידועה לשמצה
  • עשו עיסוי ביחד או יוגה זוגית. שניהם מסנכרנים תחושות בצורה מושלמת ומשפרים את הקשר הגופני
  • לבלות את כל היום במיטה. מי אותר ש"אין מה לעשות"? יום עצלנים הוא אימון תאימות נהדר. לאכול, לישון, לראות תכניות טלוויזיה ולנשק. אגב, למצוא סדרה ממכרת ואהובה על שניכם זהו יתרון עצום עבור כל זוג
  • שחייה לילית ללא בגד ים. בים או בבריכה. מגע של מים חמים עם כל תאי עור יעניק לכם אפקט פנטסטי
  • בני זוג שאוהבים להיפגש על כוס יין מדי פעם, חיים יחד יותר ומרגישים מאושרים יותר
  • הצתלמו יחד עם צלם מקצועי. ראשית כי זה יפה... ובנוסף, צילום הוא זיכרון שיישאר איתכם לכל החיים

דייטינד ובילויים משותפים

לסיכום, לפני או אחרי שפגשתם את שותפכם לחיים, בין אם זה דייטים בין פנויים פנויות המספקים לאנשים הזדמנות להכיר אחד את השני ועוזרים למצוא זוגיות ארוכת טווח, או בין אם אתם נישואים, דייטים ובילויים לא מאבדים את חשיבות משקלם. משפיעים לטובה על חייהם של שני האנשים ומחזקים את הקשר ביניהם.
בחיי היום יום שלנו לא פשוט לעשות זאת. אנו נכנסים לשגרה ואפילו לוקחים את מערכת היחסים כמובנת מאליה. לכן חשוב לפנות ולתכנן זמן בילוי משותף. כי אהבה, זוגיות וכבוד הדדי הם כמו אש - אשר צריך לדעת לשמר אותה.