הכרויות למגזר הרוסי, בחורה ממוצא רוסי, אתר הכרויות ברוסית

אתר הכרויות ברוסית

הכרויות למגזר הרוסי, הכרויות ברוסית, אתר הכרויות ברוסית

כשאנו נכנסים לאתר הכרויות, אנו רוצים שיהיו שם הרבה רשומים כדי שההיצע יהיה גדול, ולא נצטרך לחפש מדי יום באתרים אחרים, כדי להגיע "לאחת והיחידה" שמתאימה לנו באופי ברמת השכלה וכו'. העלייה מחבר העמים שהייתה בשנות ה-90 הביאה עמה גל של צעירים וצעירות ממוצא רוסי. יש משהו מושך בבחורות הרוסיות, הרבה ישראלים רוצים "להכיר רוסיה", המראה המזרח אירופאי, עיניהן התכלכלות וגופן הצנום והרזה, משוה להן מראה נאה ומושך. השיער החלק והבלונדיני משלים את הלוק. הבדיחה מספרת על מישהו שהגיע לרב לבקשת זיווג, ענה לו הרב תוך כדי עיון בספר - "אתן לך סגולה". האיש נבוך, מביט לכל הצדדים, ומפטיר: "כבוד הרב, אני רוצה בלונדינית, לא סגולה!"...

היכרות בתוך המגזר הרוסי

אך למרבה הפלא - כמה שהן מחוזרות - הבחורות הרוסיות אוהבות להינשא ולהקים ביתן עם יוצאי רוסיה כמוהן. יעידו על כך ריבוי אתרי הכרויות לרוסים, המשדכים בין גברים ובחורות יוצאי חבר העמים. האופי הרוסי והגאווה הלאומית שלהן - גם אחרי דור או שניים שהן בארץ - עדיין משפיעות על השיקול בבחירת בן הזוג. זה חלק מהתרבות הרוסית.
זה לא פלא. הרוסים הם באופיים שמרנים כאשר מדובר בלאומיות. גם לאחר שנים של התאקלמות, הם עדיין מדברים ביניהם ברוסית. "זדרוביא" זו מילה נפוצה ביניהם לאיחול "לבריאות", ובתחילת השנה הם מאחלים איש לרעהו: "סנובעם גודם". "קארוצ'ה" (בקיצור) - לא קל לשנות ביום בהיר אחד. תמיד הם יעדיפו הכרויות חבר העמים, על פני היכרות ממוצא אחר. וזה לא בגלל רוע או גאוותנות חלילה. מהסיבה הזאת, ישנם גם הרבה אתרי אינטרנט המציעים שירותי פרסום למגזר הרוסי וגם עיתונים ייעודיים למגזר, ערוצי רדיו וטלוויזיה נפרדים וכו'.

ההיכרות מחוץ למגזר

נחזור רגע לביקוש של הישראלים ל הכרויות לדוברי רוסית, זה מזכיר את מה שהיו אומרים פעם על הישראלים: כשהם ילדים - הבנות רוצות בובות והבנים חיילים. ואילו כשהם מתבגרים, הבנות רוצות חיילים והבנים רוצים בובות... בציבור הדתי והחרדי קיים קושי מסוים למצוא בת/ן זוג מתאים, שגם יענה על ההגדרה - ממוצא חבר העמים, היות וחלקם היחסי באוכלוסיות אלו קטנים. הן/ם נזקקות/ים יותר 'להתפשר' בעניין המוצא.
כמו הרוסיות, גם הבחורות האוקראיניות הן מבוקשות - בשל הלוק שלהן הדומה ללוק הרוסי. יש גם הרבה מביניהן שמשדרות אצילות ועדינות אירופאית. תכונה די נדירה בישראל - שכל אחד היה רוצה לראות באשתו ובילדיו, בלי שהוא עצמו יצטרך להשתנות...
בכל אופן הבידוד וההסגר שעברו על אזרחי ישראל, גרמו להרבה ישראלים וישראליות להשתוקק להקים בית בישראל, במילים יותר עממיות - 'למצוא אהבה'. וכאשר מדברים על 'למצוא אהבה' המשאלה של כל אחד ואחת היא למצוא שותף לחיים בעל רמת השכלה שווה, פחות או יותר. בקרב המגזר הרוסי ניתן למצוא הרבה גברים ונשים בעלי השכלה גבוהה, רבים מהם משמשים כמהנדסים/ות בחברות בכירות, שלא לדבר על עולם הרפואה שגדוש לברכה בדוברי/ות רוסית. אם תרצו, הנה לכם עוד סיבה למה להעדיף להתחתן עם דובר רוסית.

זהירות מהתחזות!

הביקוש הישראלי ל'רוסיות' מביא עמו גם הרבה מקרי התחזות ברשת. "ילידת מוסקבה בת 24" זה להיט! אבל בהרבה מקרים, אולי הרבה מדי - כאשר השיחות מתקדמות, נחשפת האמת העירומה. אגב, זו עברה פלילית לכל דבר וניתן להתלונן על כך במשטרה. בכל אופן, כל אחד רוצה למנוע בעיות, ולא להזדקק אחר כך ללכת להתלונן. למרות שאפשר פה ושם למצוא ילידת ברית המועצות לשעבר הדוברות עברית ב אתר הכרויות ישראלי.
ולמען האמת כדאי לשנן את המשפט החכם הבא: "אל תתחתן עם אישה רק בשל יופיה החיצוני, כי היופי ילך והאישה תישאר...".
תגיות