איך להצליח באתר הכרויות

מהכרות לדייט. טיפים בנושא הכרויות אונליין. פרופיל, תמונה עד הדייט הראשון

מיליוני אנשים משתמשים כיום בשירותי הכרויות ברשת והסיכוי למצוא אהבה ברשת הוא גדול מתמיד. עם זאת, כדי להפיק את המירב מהמצב, עליכם לדעת כיצד לשחק את המשחק, וכאן, עצות אלו לגבי הכרויות ודייט יכולות לעזור.

וודאו שאתם מוכנים להתחיל לצאת ולהכיר
רוב הסיכויים שאם קוראים את השורות הללו ומחפשים טיפים בנושא הכרויות ברשת, אתם רציניים, ורוצים להיכנס לזוגיות חדשה, ורוצים שהחיפוש שלכם באתרי הכרויות יניב הצלחה. בין אם אתם מחפשים מערכת היחסים וזוגיות אמיתית ראשונה שלכם, פרק ב' בחיים או שנפרדתם לאחרונה מבן זוג, חשוב שתהיו פתוחים ובאמת מוכנים להכרות חדשה. הכרויות אונליין זה כמו הכרויות בחיים האמיתיים.
אם אינכם מוכנים עדיין לצאת עם מישהו לדייט, פשוט אל תעשו זאת. עדיף להמתין עד שתרגישו מספיק מוכנים ובטוחים בכדי לפגוש את החצי השני שלכם, מישהו שישלים אתכם. וודאו עם עצמכם כי אתם פתוחים לקשר חדש, מחייב ולמציאת מערכת יחסים ארוכת טווח, זה מה שיביא אתכם בהצלחה ליעדכם, לפגוש מישהו אמיתי.
תבחרו אתר הכרויות המתאים ביותר עבורכם
בחירת אתר הכרויות נכון לוקח זמן ומחקר ונחוץ כדי למצוא משהו העונה על צרכיכם ורצונותיכם. אפשר לנצל גם רשת חברתית אך שם זה פחות ממוקד. כשאתם מחפשים אתר, אל תתעצלו, וודאו שאתם בודקים היטב את התנאים, שאתר ההיכרויות תואם לנישה שלכם ומבטיח פרטיות. אם כן, זה יקנה לכם את הביטחון וייתן סיכוי טוב, מפני שרצוי כי לאנשים באתר הכרויות יהיו את אותן מטרות ושהם באמת נמצאים שם כדי לפגוש מישהו כמוכם.
לאחר שיש לכם ביטחון זה ובחרת אתר הכרויות המתאים לדרישות שלכם, אתם מוכנים להתחיל.
צרו פרופיל הכרויות מקוון טוב
אחד הטיפים החשובים ביותר להתחלות מקוונות הוא לדעת ליצור פרופיל טוב ונכון. חשוב שיהיה לך פרופיל המדגים את התכונות החיוביות שלכם, מבלי להיראות כאילו אתם משוויצים. כתבו תיאור של עצמכם ואחרי זה את מה שבן זוגכם הפוטנציאלי אמור לדעת עליכם. תיאורים אלה, תורמים למשיכה מיידית של מישהו לפרופיל שלכם. הקפידו והמנעו מטעויות בשלב זה אשר בקלות יכולות להרתיע ולפסוח על התאמות פוטנציאליות, לכן חשוב לעשות זאת היטב.
חשבו בדיוק מדוע בחרתם להירשם. איזה אדם אתה רוצה לפגוש? איזה סוג מערכת יחסים אתם מחפשים? מהם הערכים שלכם? אבל היזהרו, אל תאמרו יותר מדי. זה עלול לקלקל את התעלומה. שיחה באופן מקוון או לא, תשמרו על חלק מהפרטים לשלב מאוחר יותר. זה חלק ממשחק הפיתוי. חשוב שתזהו מה בדיוק אתם מחפשים במערכת יחסים ותציגו זאת בפרופיל שלכם. כל זאת, תוך כדי שמירה על אווירת המסתורין, ממש כמו בעולם הכרויות הלא מקוון. תגרמו לאנשים לרצות לגלות יותר על אודותיכם.
העלו תמונות פרופיל הכי טובות
על פי הסקר, %60 מהנרשמים תענו כי אפילו לא יטרחו לפתוח פרופיל ללא תמונה. בשורה התחתונה, חשוב לכלול לפחות תמונה אחת טובה וברורה של עצמכם. מפתה ככל שיהיה אבל אל תשתמשו בצילומים ישנים, השתמשו רק בצילומים חדשים. השתמשו בצילום שרואים בו גם הראש וגם גוף, רצוי צילום חוץ ביום בהיר שכן אור טבעי נוטה להחמיא יותר. נסו שהתצלום ישקף את אתכם האמיתי. מומלץ להצטלם איפשהו שבו אתם מרגישים רגועים ונינוחים. הדבר יתבטא בתמונה והיא תראה יותר מושכת. כי אם השותפים הפוטנציאליים שלכם יידעו איך אתם באמת, יהיה יותר סיכוי לפריחתה של מערכת יחסים אמיתית וישרה.
הציגו את עצמכם היטיב עם ההודעה הראשונה שלכם
כשמדובר בהכרויות ברשת, ההודעה הראשונה יכולה להיות קובעת. ייתכן וזה לא יהיה פשוט לכתוב הודעה מרתקת פלרטטנית ויחד עם זאת מתאימה ומותירה רושם על המקבל. הימנעו מהעתקה-הדבקה של הודעות. המנעו משגיאות כתיב ודקדוק וקראו את ההודעה שוב לפני שתלחצו על שלח. אז מה היא הצורה הטובה ביותר לשליחת הודעה הראשונה? תמצאו משהו משותף בין הפרופיל שלהם ושלכם. משהו ששניכם משתפים ומדברים עליו. זה לא רק עוזר להצהיר על תחומי עניין המשותפים שלכם, אלא גם להראות כי קראת את הפרופיל שלהם ושמתם לב לתחביבים שלהם.
קחו את הזמן שלכם
אין למהר לקבוע דייט עם שותפים פוטנציאליים. בניית אמון וקשר עם מישהו לוקח זמן. זה בסדר לקחת את הדברים לאט ובזהירות. החליפו כמה וכמה הודעות ונסו להכיר זה את זה באופן מקוון לפני שאתם מחליפים טלפונים ונפגשים במציאות. תוך כדי כך אתם יכולים לשפר את כישורי הפיתוי שלכם וגם להבין יותר מה בדיוק אתם רוצים. זכרו, הסבלנות משתלמת בסוף.
שיחת טלפון ראשונה
אם כבר החלטתם למצוא דייט והחלפתם מספרי טלפון ביניכם, אל תנהלו שיחת טלפון ארוכה לפני הדייט הראשון. היו מנומסים ושוחחו על דברים כללים ומהנים. אל תנהלו שיחה ראשונה ארוכה מדי. השיחה שראשונה יכולה ליצור רושם מטעה ולתת לדמיון שלכם להשלים את החסר. אל תנסו לדוג מידע אישי ומפורט מדי מהפרטנר שלכם ע"י שאלות חוקרות ולהסיק מסכנות שגויות.
בחיים האמיתיים הפרטנר יכול להיראות שונה ב-180 מעלות ממה שמדמיינים בשיחה. שיחה ארוכה יכולה לגרום לכם לא לרצות להיפגש או ההפך, לפתח ציפיות רבות מדי ואכזבה בפגישה. השאירו קצת מסתורין ורצון לגלות יותר. תחשבו מראש, לפני השיחה מה אתם רוצים להשיג. אם קבעתם להיפגש, חשבו באופן חיובי לפני היציאה לדייט, אל תפתחו ציפיות או דעות קדומות. רק בפגישה, אפשר יהיה לראות ולהרגיש עם נוצרו ניצוץ וכימיה ביניכם.
היכונו לדייט הראשון
כאשר יצרתם, וביססתם קשר ואתם מתכוננים לדייט החשוב הלא מקוון הראשון ביניכם, הרעיון הוא שהדייט יהיה קל ופשוט. תפגשו לכוס קפה או לטיול בפארק למשל, כך תהיה לכם הזדמנות לדבר בכנות ולהכיר אחד את השני. בדרך זו תוכלו לקבוע אם קיימת כימיה ביניכם, אם הרגשתם שהיה בניכם קליק ברשת, סביר להניח שייווצר קליק גם באופן אישי. עצה: התמקדו בעתיד, לא בעבר: אף אחד לא ירצה לשמוע על אקס ב דייט ראשון. נסו לא להשוות את הדייט שלכם לבני זוג קודמים ולאפשר לעצמכם להיפתח למשהו ומישהו חדש. אחת העצות הטובות ביותר בנושא הכרויות הוא לשמור על העבר בעבר.
לעולם אל תאבדו תקווה ואת המוטיבציה
לרוע המזל, מציאת אהבה ממבט ראשון היא נדירה, לכן אתם עשויים לחוות כמה דייטים לא מוצלחים לפני שתפגשו את בן זוגכם החלומי. אל תתייאשו אם בפגישתכם הראשונה, ממש הבנתם כי האדם שישב מולכם, הוא לא זה. נסו להפיק את המירב מהמצב וללמוד ממנו. רק מכיוון ששניכם תואמים בדברים מסוימים, אין פירוש הדבר שתהיו מושלמים זו עם זה, לפעמים עדיף פשוט ללכת הלאה. כולנו צריכים לנשק כמה צפרדעים לפני שנפגש עם הנסיך או הנסיכה שלנו. לעולם לא תדעו מה מחכה מעבר לפינה.

איך להתחיל שיחה מקוונת

הדעה הרווחת כי אף פעם לא תקבלו הזדמנות שנייה ליצירת רושם ראשוני טוב, היא אמת לאמיתה כשמדובר בהכרויות ברשת. במדיום זה, ההודעה הראשונה שתשלחו, תקבע את אחוזי הסיכוי היחידי שלכם לתפיסת תשומת ליבו של בן זוגכם הפוטנציאלי. תחילתה של שיחת צ'אט איכותית, יכולה לפתוח דלת לתחילתה של מערכת יחסים חדשה.
תזמו שיחות עם אנשים שאתם באמת הייתם מעוניינים לפגוש
לא משנה עד כמה טוב מתחילה השיחה המקוונת שלם, תמיד קל להבחין כשמישהו שולח את אותה הודעה חוזרת וכללית ודג אחרי כל תשובה אפשרית. במקום זאת, היו בררניים והשקיעו את האנרגיה שלכם רק בהתאמות אשר מושכים אתכם (איכות על פני כמות). אל תחשבו על עצמכם כבררנים יתר על המידה אם אתם לא מחזירים הודעות לכולם, כי זה חשוב להיות בררניים בצורה נבונה. אתם תצליחו, אם תמיד תשמרו על קו האיזון ותישארו פתוחים לגבי התאמות אפשריות.
קח את הזמן לעיין בפרופיל, קראו במפורט את סיפורם ושימו לב מה שמעניין בתמונות שלהם
נסו לברר אם יש משהו ששניכם חולקים בו כגון תחביב, אהבה לבעלי חיים, מקום ששניכם ביקרתם בו בעבר. אם כן, זה יכול להיות לשמש כהתחלה טובה ביותר לשיחה מקוונת, מכיוון שזה מראה שהשקעתם מאמץ בסקירת את הפרופיל שלהם והצלחתם להצביע על נושא משותף. עם בכל זאת לא מצאתם דבר משותף שאפשר לדבר עליו באופן מיידי, תבחרו בדרך ההפוכה ותשאלו על משהו מתוך הפרופיל, הסיפור או מהתמונות שלהם, משהו שלגמרי לא מוכר לכם אך יחד עם זאת נראה מסקרן או הייתם רוצים לנסות.
ובהקשר לזה, כשאתם עורכים את הפרופיל שלכם, הקפידו לכלול שם כמה שיותר התחלות לשיחות אפשריות, כדי להקל על אנשים שעוברים על הפרופיל שלכם כדי להתחבר אליכם. תכללו את תשוקותיכם, היו ספציפיים ככל שתוכלו וצבעו תמונה חיה של חייכם ואל תסמנו סתם אוהב - לא אוהב.
השתמש במידע שרכשתם בשלב הקודם וחברו הודעה אישית מקורית כדי שהאדם אליו שלחתם יוכל להתייחס אליה
כדאי לפתוח עם שמו או שם המשתמש שלו, כדי להבהיר בראש ובראשונה, כי לא מדובר בהעתקה או הודעה המונית. על תרבו במילים, אך האריכו מספיק כדי שתהיי בעלת משמעות. סיימו את ההודעה שלכם עם שאלה, כדי לתת לדייט הפוטנציאלי שלכם אפשרות להשיב. זה גם תורם להמשכיות השיחה וגם עשוי להוביל אותם לגלות יותר על עצמם.
זכרו שאתם אנשים משכילים, מצליחים ובוגרים לכן דברו והתנהגו בהתאם
מכיוון שמדובר בתקשורת מקוונת, יש נטייה לשכוח ולתת לשפת הרחוב להשתלט. ישנם הרבה אנשים שזה קורה להם, אנשים מדהימים שבסופו של דבר נשמעים כמו נערות ונערי הרבעה או כמו אמני איסוף נואשים שמדקלמים קלישאות מעופשות. תבחרו להשתמש בנימה טובה. בהודעה ראשונה, לעולם אל תכתובו רק "היי", "מה נשמע?", "מה שלומך?" כי סביר להניח, שזה בהחלט לא יתפוס את תשומת ליבו של הסינגל המיוחד הזה.
כולנו רוצים להרגיש מיוחדים, ואנו אכן כאלה, כל אדם הוא עולם ומלואו. לכן הודעות מסוג זה, מצביעות על זלזול, עצלנות או יכולת תקשור נמוכה, חוץ מזה שזה לא מעניין ונדוש. בנוסף, אם אותו האדם מבוקש מאוד ומקבל הודעות רבות מדי יום ביומו, ההסתברות לתגובה ממנו, להודעת מילה יחידה שלכם תהיה נמוכה ביותר. מיותר לציין, שאסור לכלול בהודעות ראשונות וולגריות, רמיזות או מחמאות מיניות.
זכרו תמיד לבדוק דקדוק, איות וניקוד
זה חשוב, כי אם לא תעשו כן, סביר להניח שלא יחזירו לכם תגובות, מכיוון שהודעה דקדוקית לקויה, נתפסת לעיתים קרובות כרשלנות וערכה נמוך, אנו יודעים זאת לפי מחקר הטוען כי 45% מהנשאלים נדחים בגלל שגיאות דקדוק, בעוד 35% מחשיבים דקדוק טוב כסקסי. מעניין, בגלל שנדמה כי נשים גילו רגישות חזקה יותר לדקדוק מאשר הגברים. לכן רבותיי, בהחלט כדאי שתבדקו שנית את המסר לפני השליחה.
שימו לב, שגם הפרופיל שלכם מאוית היטיב. דרך אגב, לאנשים בעלי דקדוק טוב, הסיכוי לרווחים גדול יותר מאחרים. אמנם זה עשוי להיחשב כדבר משני, אך בכל זאת, אל תאפשרו לזה לפגוע בסיכויי ההצלחה שלכם למשוך בני זוג.
גם נשים, צריכות לגלות יוזמה ולהתחיל שיחות מקוונות
בואו נסכים, כי ישנה קוטביות במערכות יחסים רומנטיות, אך הכרויות ברשת זה המקום בו הנשים יכולות לעשות את הצעד הראשון ולפתוח שיחה עם גברים. הסיבה לכך היא פשוטה: באופן כללי גברים מקבלים הרבה פחות מסרים מנשים, לכן, ביצוע צעד ראשון היא דרך בטוחה להתבלט. שנית, העובדה ששלחתן את ההודעה הראשונה, אינה אומרת שאתן לוקחות על עצמכן את התפקיד המוביל קדימה. נהפוך הוא, זה יכול להיות המקביל הווירטואלי של יצירת קשר עין וחיוך למישהו זר בחדר צפוף כהזמנה להתקרב ולגלות יותר אודותיך.
לבסוף, כהמלצה אחרונה, לנשים וגברים כאחד, זכרו להכניס אנרגיות של כיף ומשחקיות להודעות שלכם. פניות אותנטיות, קלילות ואישיות הן הדרך הטובה ביותר להעביר מסרים ברשת.
הכרויות משמחות :)