רשת חברתית והכרויות

איך למצוא אהבה - חוק המשיכה

איך תמצאי אהבה, חיפוש אהבה, מציאת אהבה, למצוא אהבה, איך מחפשים אהבה, איך מוצאים אהבה אלה השאלות הגדולות, שמטרידה כמעט את כל הרווקים, היא איך למצוא אהבה. אבל האם באמת ניתן לחפש אהבה, או רק להמתין עד שחוק המשיכה המסתורי של האהבה יתחיל להפעיל את הקסם שלו? גלו כיצד האהבה באמת עובדת.

אם תבינו את החוק משיכת האהבה, תראו כי אפשר למצוא אהבה אמיתית באותה הקלות כמו לטייל בפארק.
העולם כולו מלא בתבניות והסברים הגיוניים, אבל כשמדובר באהבה ואיך זה עובד, ההסבר הוא פשוט וקל להפליא ויחד עם זאת מסתורי לחלוטין.
איך למצוא אהבה
ישנם זוגות רבים שנמצאים יחד כאילו מאז ומעולם, למרות שלא חשים אהבה אחד לשני. אז אם אתם רווקים ומרגישים אבודים וחסר תקווה, אל תדאגו. אתם לגמרי לא לבד.
אהבה היא מתכון קסום שמשתנה עם כל אדם ואדם.
יש כל כך הרבה זוגות אשר ויתרו על מציאת אהבה וממשיכים את חייהם, רק מעלים זיכרונות על רומנטיקה, אגדות, מדברים על סרטים רומנטיים עם חבריהם ולא ממש מנסים למצוא ולהכניס אהבה לחייהם.
מה אתם מחפשים?
על מה כדאי לשים לב כשאתם מחפשים אהבה? הבנת נקודה זו היא מפתח לפתיחת דרכים ונתיבים טובים יותר למציאת אהבה. נסו למקד את הקריטריונים שאתם רוצים שיהיו בבן הזוג שאתם מחפשים.
לדוגמא, מהם ההיבטים החשובים ביותר שאתם רוצים בבן / בת הזוג שלכם? לדעת למצוא אהבה זה להגדיר מה אתם מחפשים בבן זוג. האם בן הזוג הפוטנציאלי שלכם צריך להיות מושך או מקסים או מרוויח הרבה כסף או שאפתני מאוד או כל האמור לעיל? אל תתמקדו בקטנות וזה בסדר אם הרשימה תהיה קצת מעורפלת.
לפעמים, לא קל להכין רשימת תיוג באהבה, אבל תמיד עדיף להכין רשימה אם אתם בדרך אחר חיפוש אהבה. ל אהבה ממבט ראשון ולתשוקה, לא אכפת מרשימות, אך רשימת התיוג תראה את חשיבותה הגדולה במערכות יחסים ארוכות טווח. ברגע שהאובך הנלהב של האהבה הראשונית דועך, המציאות נכנסת לפעולה ואז ניתן באמת להעריך את חשיבותה של רשימת הרצונות שלכם בבן הזוג שלכם.
מה מחפש בן זוגך?
עכשיו, כשאתם יודעים אילו תכונות אתם מחפשים בשותף, הבה נביט במראה על השתקפותו בן הזוג הפוטנציאלי שלכם. מה יחפש השותף החלומי שלכם? זה יכול להיות מבלבל, אבל זה די הגיוני.
נניח, כי רשימת המשאלות על בן / בת הזוג החלומי שלכם מוכנה. כעת תשאלו את עצמכם, מה בן הזוג הפוטנציאלי שלכם ירצה לראות בכם כדי לצאת אתכם. מהי רשימת המשאלות של בן הזוג שלכם והאם היא מתאימה לרשימה שלכם?
החוק הסודי של משיכה באהבה
איך למצוא אהבה בעולם, אשר מלא באנשים עם רצונות ייחודיים? אנו יכולים להשאיר זאת לחוק הסודי של המשיכה. זה עובד וזה קל. אבל אתם צריכים להבין זאת.
ערכתם רשימה של כל אותם דברים שאתם מאחלים בשותף. ובדיוק כמוכם, בן / בת הזוג הפוטנציאליים שלכם גם כן, הכין רשימה של המאפיינים אותם הוא היה רוצה לראות בבן / בת הזוג.
אם הרשימות שלכם תואמות בצורה מושלמת התוצאה תהיה אטרקציה מיידית. החוק הסודי של משיכה באהבה יפעל ויצור תגובות שרשרת אשר יקרבו את שניכם זה אל זו כמו עש ללהבה.
הבלבול בחוק המשיכה באהבה
כל אדם שרוצה לדעת איך מוצאים אהבה צריך להבין. אתם יכולים לבקש את הירח ואתם יכולים לבקש את בן הזוג המושלם. אבל האם גם אתם מושלמים? הרבה אנשים רדודים ושטוחים רוצים שבן זוגם יהיה האדם לא פחות מהטוב ביותר במין השני. אבל חוק המשיכה באהבה הוא הדדי. אם אתם רוצים בן זוג הטוב ביותר גם אתם צריכים להיות בן זוג הטוב ביותר.
מרבית הרווקים בשנות העשרה או העשרים לחייהם מייחלים לבן הזוג הטוב ביותר מכל ההיבטים ומשחררים מעט את ציפיותיהם כשמגיעים לעשרים וחמש. עד הגעתם לגיל שלושים, כל הציפיות שלהם מושלכות והם יהיו שמחים לכל דייט שיצא.
זה ברור, כי גם אם תמצאו בן / בת הזוג אחרי שחרורן של כל הציפיות שלכם, אתם אף פעם לא תהיו מאושרים לגמרי, באמת מאושרים. תמיד תסתכלו לצדדים על מישהו אחר ותדהו, איך שהדברים יכלו להיראות אחרת, אילו רק הייתם יכולים להיות עם בן הזוג החלומי שלכם.
זו אחת הסיבות המרכזיות ביותר לכך שאהבה חולפת לאחר מספר שנים ב מערכת יחסים ארוכת טווח.
איך מוצאים אהבה עם בן הזוג הנכון?
אז במקום להוריד את ציפיות האהבה עם הזמן, תשמרו עליהן. ממש כמו שיש לכם ציפיות מבן / בת הזוג שלכם, תזכרו, גם לבן / בת זוג החלומית שלכם יש ציפיות. שאלו את עצמכם, מה בת / בן הזוג החלומי שלכם ירצה ממכם ונסו להיות אדם טוב יותר בעצמכם.
שוחחו עם כמה חברים מהמין השני ובקשו מהם להגדיר מהו הבן הזוג האידיאלי בשבילם. למדו מהם, ונסו להשלים פערים ולשפר את החסרונות שלכם. זכרו, ההבדל בין מראה יפה ומכוער הוא מעטה של איפור עבה או אימון טוב, אז אל תהיו באמת מודאגים, אם אתם חושבים שהמראה שלכם איננו מושך. האטרקטיביות נובעת יותר מכריזמה, אישיות וגישה יותר מכל דבר אחר. תלמדו זאת בהמשך הדרך, גם אם אינכם מאמינים בזאת עכשיו.
איך לשעבד את חוק המשיכה באהבה שיתחיל לעבוד בשבילכם
לכל אחד מאתנו, יש השקפה משלו כשמדובר במציאת התאמה מושלמת באהבה. אם אתם באמת שואפים לחיים מאושרים, עם אהבת האמת שלכם, אל תשליכו את הציפיות שלכם. במקום זאת, העלו את הסיכויים על ידי שיפור עצמכם. עצבו את עצמכם כדי להתאים ולהפך לחלומם של בן זוגכם.
כשאתם מורידים את הציפיות שלכם מאהבה כל הזמן, בסופו של דבר תרגישו מאוכזבים. במקום זאת, עבדו קשה כדי להפוך את עצמכם למושלמים.
כולנו צפינו בסרטים בהם גברים רדודים ושטוחים מביטים בתאווה בנשים מדהימות הרצויות על כולם.
במקרים אלו, לא תמצאו שם את חוקי משיכת האהבה. משיכה פיזית בלבד אינה התשובה. כדי שחוק המשיכה יעבוד, יש הרבה גורמים נוספים שעליכם לקחת בחשבון. תעברו על רשימת התיוג שלכם ותשאלו את עצמכם, האם אתם עצמכם עומדים בדרישות הללו? ואם מצאתם שלא, נסו לשפר את עצמכם בנקודות החלשות כדי שתכלו להגיד כן.
איך למצוא אהבה בשטח
ברגע שתבינו את הדרך האמיתית בה חוק המשיכה באהבה עובד, לא תצטרכו לתהות כיצד למצוא אהבה. כדור השלג יתגלגל ולפני שתבינו, תמצאו את עצמכם במצבים שבהם הסיכויים לאהבה יהיו גבוהים ותתקלו בבני זוג מושלמים כל הזמן. אבל גם אתם תהיו צריכים לפקוח עיניים, להיות עם אצבע על הדופק ולחפש הזדמנויות, כשאתם יוצאים עם חברים למשל או במקום העבודה שלכם.
השתמשו ברשימה שלכם באהבה כדי להפוך את עצמכם לבני זוג טובים וראויים יותר ואז תבינו כיצד למצוא אהבה במהרה. כשחוק הסודי של משיכה באהבה יתחיל לעבוד, תיווכחו כי התאהבות ופגישה עם בן הזוג המושלם יכולה להיות חוויה נפלאה ואגדתית.
לפני הכל, הנה כמה טיפים שיעזרו לכם בדרך למציאת אהבה

20 עצות איך למצוא אהבה ולהיות נאהבים כמו שאתם רוצים

חייכם יכולים להיות בלגן מוחלט אם לא תצליחו למצוא את בן זוג / בת זוג לחיים. מציאת מר' או גב' הופכת לקשה ולחוצה יותר בדורנו, ששם דגש על מטריאליזם ולוקח אותו בחשבון כאחד הפקטורים חשובים ביותר בחיפוש בו הזוג.
אמנם, למצוא מישהו שיאהב אותכם אהבת אמת יכולה להיות משימה להיות קשה, אבל לא בלתי אפשרית. צריך להישאר נאמים לעצמכם, למה שאתם רוצים ולדעת מתי הגיעה השעה נכונה.
להלן נקודות מעניינות למציאת אהבה וגם איך להיות נאהב או נאהבת כמו שאתם מייחלים:
הזמן המתאים
חיוני לזכור, אל תהיו במערכת יחסים רק בגלל שכל החברים שלכם כבר מחויבים ונראה שהם מבלים חיים מושלמים. הרצון להיות בזוגיות לא אמור לגרום לכם להילחץ ולהיחפז בחיפוש. לפעמים, אהבה אמיתית תמצא אותכם כשאתם לא מחפשים אותה. זה פשוט קורה.
אל תהיו חומרניים
על מנת למצוא בן או בת זוג מושלם לחיים, עליכם להעריך קודם את תכונות האישיות שלו, שגורמות לאהוב אדם במקום להתאהב באיך שהוא נראה, בבית, בכסף, בקריירה שלו וכד'.
דברים חומריים הם זמניים ואינם מהווים בסיס טוב לתחילתו של קשר זוגי ממושך.
הפחד להישאר לבד
דבר נוסף שגורם לאנשים לפתח מערכת יחסים (גם כשהם לא מאוהבים) הוא הפחד להישאר לבד. נערים ונערות רבים ממשיכים במערכות יחסים לא בריאות ולעיתים מתעלמים מאי התאמה ומהליקויים בבן זוגם רק מפני החשש לפרידה.
חברות
כדי שתתאהבו במישהו, חברות טובה ביניכם חשובה לא פחות. לדעת מה האדם השני אוהב ולא אוהב, מה הוא רוצה להשיג בחיים, היכולת לסמוך זה על זה וכד'. אלה הם דברים חשובים שחייבים להיות חלק ממערכת יחסים רומנטית. אם אינכם יכולים להנות ולהשתעשע כשמתראים עם אדם שאוהבים, איך תוכלו לבלות יחד את חייכם?
להבין את הרגשות שלכם
דאגו להבין את הרגשות שלכם ולא להתבלבל מהם. רגשות כלפי החבר הכי טוב שלכם, לא תמיד מהווים סימן לכך שאתם מאוהבים רומנטית. אל תבלבלו בין הרצון להיות קרובים זה לזו כאהבה ולהרוס חברות טובה.
לערוך הכרות
האדם שאתם אוהבים אינו אמור להיות נבוך להכיר לכם את משפחתו וחבריו. אם הם לא רוצים לפרסם בציבור את הזוגיות שלכם או לא מזמינים אותכם לפגוש את המשפחה שלהם, מערכת יחסים כזאת, לא שווה את זה.
תפסיקו לחפש אידיאל
בנים ובנות רבים בדרך כלל מחפשים את האדם האידיאלי כבן זוגם לחיים. עם זאת, חיפוש אהבה מחייב אותנו להבין, כי איש אינו מושלם וכי הפגמים הם מה שהופכים אותנו לאנושיים.
ניתן לבלות יחד חיים מאושרים כשמשלימים עם העובדה, שאת האידיאלים אפשר למצוא רק בסרטים או רומנים.
השלמות שצריך לחפש באדם היא שלמות בהתאמה ביניכם ולא שלמות באופן כללי.
בחירת בן זוג לחיים עם תחומי עניין משותפים
עדיף לבחור בן זוג לחיים עם אותם תחומי עניין ותחביבים כמו שלכם, שכן זה יספק לכם בסיס לבילויים משותפים וחיזוק הקשר ביניכם במערכת יחסים ארוכת טווח.
תהיו עצמכם
מערכת יחסים מאושרת היא מערכת יחסים בה אתם יכולים להיות נאהבים בגלל מי שאתם ולא להישפט על כך. אם אתם נאלצים לשנות את עצמכם כדי להישאר במערכת יחסים או להכריח מישהו להשתנות, זאת לא אהבה.
להרגיש בנוח
בן הזוג מושלם לחיים, הוא זה שאיתו אתם יכולים להרגיש בטוח, נוח ולא לאלץ את עצמם להעמיד פנים שהכל בסדר. אתם אמורים להיות מסוגלים להביע אושר ועצב מול יקירכם.
ויכוחים
ויכוחים תמיד יקרו ביניכם לבין בת / בן הזוג שלכם. זה נורמלי לחלוטין לא להסכים עם הדברים. עם זאת, הדרך בה אתה תטפלו בטיעונים, היא מה שיחזק את מערכת היחסים שלכם. נסו להבין את מה שבן זוגכם רוצה ומאיפה זה מגיע. כמו כן, אל תהססו להיות הראשונים שיאמרו סליחה, גם אם אתם חושבים שזו לא הייתה הטעות שלכם.
ואם אתם נכנסים לוויכוח, תלמדו כיצד לשאול שאלות במקום לכפות את דעותיכם.
לקבל אי שלמות
אם אתם רוצים שחייכם יהיו מאושרים במערכת יחסים מחייבת, עליכם להבין כי קבלת אי השלמות היא אחד הדברים אשר יוצרים בסיס במערכת יחסים בריאה. בני אדם טועים ולכולם יש פגמים.
אם אתם מתקשים לקבל את הפגמים של עצמכם, ישנם יועצים טובים היכולים לעזור לכם בכל התמיכה הדרושה כדי ללמוד לקבל את הטעויות שלכם.
שוויון
מערכת יחסים מושלמת מבוססת על שוויון בו שניכם יכולים לעשות מה שאתם מוצאים לנכון מבלי להישפט. אל תצרו סטנדרטים כפולים במערכת היחסים שלם.
לדוגמא, באותו אופן שווה, לשניכם, מותר לפתח חיים מקצועיים ולהכיר חברים חדשים.
לעולם אל תשמרו סודות
סודות הם הסיבה העיקרית להרס מערכת יחסים. אל תסתירו שום דבר מבן זוגם לחיים. אם אתם חושבים שזה משהו שהם לא יוכלו להבין, אז תקיימו איתם דיון כנה בנושא.
עדיף לבוא ולהתנקות על משהו במקום להסתכן שבן זוגכם לחיים יגלה את הסוד שלכם ממישהו אחר או שימצא אותו לבד.
תשומת לב רגשית
השגיחו על בן הזוג שלכם לחיים ועל מצבי הרוח שהוא מפגין. לפעמים, בעלך או אשתך לא יגידו לכם איך הם מרגישים עד שתשאלו אותם. אם תהיו רגישים לרגשות של בן / בת הזוג שלכם, גם הם יהיו מוכנים לעשות את אותו הדבר עבורכם ויאהבו אתכם כמו שהייתם רוצים.
תגידו תודה
הרבה פעמים אנשים שוכחים לומר תודה ולהעריך זה את זו. אל תהססו לומר תודה על משהו ששותפכם האהוב עשה עבורכם. אם הוא זה שמבשל תמיד את הארוחות המשפחתיות, תגידו תודה ותחמיאו לארוחה. באותו אופן, תוכלו להגיד תודה, גם על דברים קטנים, כמו הוצאת האשפה, שטיפת כלים או מכונית.
תהנו זה מחברתו של זו
תמצאו את הזמן לעשות דברים יחד. אם זה ללכת יחד לסרט ששניכם רוצים לראות, לתכנן ולצאת בערב לדייט, גם ישיבה משותפת וצפייה בטלוויזיה יכולה לאפשר לכם שיחה על דברים ולהנות מלהיות אחד עם השני.
החלפת מתנות
כולם אוהבים הפתעות ומתנות מדי פעם, זה יתרום לחיי נשואים מאושרים. עכשיו, אינם חייבים להעניק זה לזו מתנות יקרות. אפשר לבוא עם זר פרחים או שוקולד למשל. זה יכול לעזור ולהשפיע לטובה על חייכם.
תאהבו את עצמכם
אינכם יכולים לצפות לאהוב מישהו אם לא תהיו מסוגלים לאהוב את עצמם. היו מרוצים ממי שאתם ועשו דברים הגורמים לכם עליה במצב הרוח, מצב רוח טוב תורם לבריאות ומאפשר קיום אינטראקציה חיובית עם בן זוגכם לחיים.
היו כנים
אם אתם נתקלים בבעיה כלשהי (או חשים בבעיה), תרגישו חופשי לשוחח על כך עם שותפכם לחיים. צרו סביבה, בה שניכם יכולים לדבר מתי שצריך ותהיו כנים לגבי רגשותיכם.
יישום הטיפים שהוזכרו לעיל, יעזור לכם לא רק למצוא אהבה אלא גם לשמור אליה במערכת יחסים אוהבת ושוויונית.